خبرگزاری کار ایران

دیدار پاریسن ژرمن - منچستر یونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

کار سخت منچستر یونایتد برای صعود

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۸۱۵

تیم‌های پاریسن ژرمن فرانسه و منچستر یونایتد انگلیس در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد از قله بسیار سختی باید عبور کند؛ جبران باخت 2 بر صفر خانگی برابر تیم روی فرم پاری‌سن‌ژرمن. تیم توماس توخل که در فرانسه رقیبی ندارد و با یک بازی کمتر 17 امتیاز پیش است، عزم خود را برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان جذب کرده‌است. 

منچستریونایتد در این بازی علاوه بر پل پوگبای محروم به دلیل اخراج در بازی رفت، مصدومان زیادی دارد، آندر هررا و نمانیا ماتیچ دو بازیکن خوب هفته‌های اخیر خط میانی یونایتد احتمالا به این بازی نمی‌رسند. الکسیس سانچس و آنتونی مارسیال هم همچون خوان ماتا و جسی لینگارد در این بازی حاضر نخواهندبود. اما مارکوس رشفورد که بعد از مصدومیت قوزک پا 90 دقیقه در برد 3 بر 2 در زمین ساوتهمپتون بازی کرد، آمادگی لازم را به دست آورده.

پاریسی‌ها هم اگر چه نیمار را ندارند اما امیدوارند ادینسون کاوانی که بازی رفت را از دست داد، در اختیار داشته باشند. توماس مونیه هم به ترکیب این تیم برگشته است. این تیم که در 40 بازی این فصلش در رقابت‌های مختلف تنها یک شکست داشته، شنبه با دو گل فوق‌ستاره جوانش، کیلیان امباپه کائن را 2 بر یک برد. این بازیکن 20 ساله در 32 بازی این فصل در رقابت‌های مختلف 29 گل به ثمر رسانده و یکی از نامزدهای کفش طلای اروپا است که رقابت سختی با لیونل مسی دارد. پاری‌سن‌ژرمن در هشت بازی قبلی خود در رقابت‌های مختلف پیروز شده، شش کلین‌شیت داشته و موفق شده 20 گل را وارد دروازه حریفان کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز