خبرگزاری کار ایران

تساوی‌ها، بلای جان لیورپول در راه قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۹۸

رویای لیورپول در حال بر باد رفتن است.

به گزارش ایلنا، در حالی لیورپول در دربی مرسی ساید مقابل اورتون با نتیجه 0 بر 0 متوقف شد که این هفتمین مساوی قرمزها در این فصل بود و تنها ساوتهمپتون با 9 تساوی در این فصل بیش از لیورپول به تقسیم امتیازات رضایت داده است.

لیورپول در حالی موفق شد نیم فصل اول را با قهرمانی به پایان برساند که در 10 بازی نیم فصل دوم 5 برد 4 مساوی و 1 شکست داشته است، که این شکست تنها شکست این فصل آنها در مقابل سیتیزن‌ها آن هم در آنفیلد بوده است.

اما نکته جالب توجه در مور قرمزها این است که آنها در دهه گذشته یک رکورد منحصر به فرد از خود به جای گذاشته اند، آنها تنها تیمی هستند که در لیگ برتر  با صدر نشینی به استقبال کریسمس رفته اند اما در انتهای فصل قهرمان نشده اند.

در سال 2008-09، آنها تحت هدایت بنیتز در کریسمس صدر نشین بودند ، اما پس از سه تساوی در ماه ژانویه صدر جدول را از دست دادند و رقیب دیرینه آنها منچستریونایتد قهرمان شد و آنان با 4 امتیاز اختلاف دوم شدن و این خشم طرفداران لیورپول را بر انگیخت.

در سال های 2013-14 با برند راجرز در حالی که قهرمانی در دستان آنان بود پس از تساوی 3 بر 3 در دربی مرسی ساید مقابل اورتون و سپس با لیز خوردن جرارد در بازی با چلسی همه چی بر باد رفت تا منچستر سیتی قهرمان شود.

و حالا همان کابوس همیشگی در حال رخ دادن است، لیورپول با صدرنشینی به سراغ کریسمس رفت اما تساوی‌های کابوس وار مقابل لستر، وستهام، منچستر یونایتد و بازهم اورتون پس از 28 هفته آنها را با 70 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به منچستر سیتی در رتبه‌ی دوم جدول قرار داد تا بازهم همانند سال 2013 با تساوی در مقابل اورتون، ستیزن‌ها را بالاتر از خود و شاید قهرمان فصل ببینند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز