خبرگزاری کار ایران

ضعف بزرگ مهاجمان لیورپول مقابل منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۵۷۵

لیورپول در حالی میزبان منچستریونایتد است که آمار محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه اصلا خوب نیست.

به گزارش ایلنا، این سه مهاجم لیورپول از تابستان 2017 وحشت به جان مدافعان اروپا انداخته‌اند. آنها با اینکه توانسته‌اند امثال منچسترسیتی و پاری سن‌ژرمن را شکست دهند اما حالا آماری نگران‌کننده را مقابل اصلی‌ترین رقیب خود به نام خود ثبت کرده‌اند. این سه نفر در مجموع در 855 دقیقه حضور در میدان برابر من‌یونایتد در لیگ برتر نه گل زده‌اند و نه گل ساخته‌اند.

 فیرمینو از این سه نفر نخستین بازیکنی بود که به لیورپول پیوست. او در سال 2015 از هوفنهایم خریداری شد. این بازیکن شش بار در ترکیب ثابت لیورپول مقابل منچستریونایتد بازی کرده و 507 دقیقه در لیگ برتر به میدان رفته اما نتوانسته گلی بزند یا بسازد.او البته در دیدار دو تیم در لیگ اروپای 16-2015 به منچستریونایتد گل زد.

مانه هم دو بار در ترکیب ثابت مقابل این تیم قرار داشته و 180 دقیقه بازی کرده اما تنها یک ضربه به سمت دروازه زده که البته داخل چارچوب هم نبوده است.

 صلاح تنها 168 دقیقه برابر یونایتد بازی کرده است اما او هم تنها یک ضربه داخل چارچوب داشته است که آن هم گل نشده است.این مهاجم مصری اخیرا به فرمی فوق‌العاده رسیده و گل سرنوشت‌ساز مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند. او در بازی قبلی هم برابر بورنموث هت‌تریک کرد. صلاح در مجموع روی 56 گل در لیگ برتر تاثیر داشته است، و این عدد برای فیرمینو و مانه 64 و 42 بوده است. آنها حالا باید راهی برای عبور از دفاع یونایتد پیدا کنند.

از سال 2015 که فیرمینو به لیورپول پیوست، این تیم هرگز نتوانسته برابر یونایتد به پیروزی برسد. البته آنها حالا با شرایطی که دارند، بخت بیشتری برای پیروزی برابر یونایتد پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز