خبرگزاری کار ایران

استقلال دوران افت را پشت سرگذاشته

فراز فاطمی: شفر کاربلد است، باید به او اعتماد کنیم / این فرم طبیعی بدن پاتوسی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۷۸۴

فراز فاطمی بازیکن سابق تیم استقلال تهران در ارتباط با وضعیت فعلی آبی‌پوشان، خریدهای نیم فصل و ترکیب اصلی شفر به صحبت پرداخت

به گزارش ایلنا،فراز فاطمی بازیکن سابق تیم استقلال تهران  در ارتباط با وضعیت فعلی آبی‌پوشان، خریدهای نیم فصل و ترکیب اصلی شفر به گفتگو پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

استقلال بعد از شکست مقابل تراکتور، سه بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است، این روند صعودی را مقطعی می‌دانید؟

نه فکر نمی‌کنم روند صعودی استقلال مقطعی باشد، شاگردان شفر دوران افت را گذرانده‌اند و سرمربی استقلال کار بلد است. استقلال اکنون جزو مربع مدعیان قهرمانی شامل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور است و من پدیده را به اندازه آنها مدعی نمی‌دانم.

پس به استقلال شفر خوش‌بینی؟

بله به نظرم استقلال وارد روزهای خوب خود شده و همراه این سه تیم تا پایان فصل در کورس قهرمانی می‌ماند. استقلال آن زمانی که برای هماهنگی بازیکنانش نیاز داشت را گذرانده و خریدهای خوبی هم داشته و اکنون به شرایط آرمانی خود نزدیک شده است.

پاتوسی را چطور دیدی؟

من عکس‌های قدیمی پاتوسی را دیدم، قبلا بدن تراشیده‌ای داشته است و اکنون اضافه وزن دارد و اینطور نیست که فرم طبیعی بدن او اینگونه باشد.

با وجود اضافه وزن، با کیفیت به نظر می‌ر‌سد.

بله از نظر فنی مشخص است پاتوسی بازیکن باکیفیتی است اما بدنش آماده نیست و امیدوارم در ادامه لاغرتر و بدنش تراشیده‌تر شود. به نظرم استقلال از نبود منشا ضرر می‌کند چون هم منشا آماده بود و هم اینکه بسیار به سیستم بازی این تیم می‌خورد و جا افتاده بود. منشا بازیکن باکیفیتی است و غیبت او آبی‌پوشان را دچار مشکل می‌کند اما مساله این است که دست شفر برای جایگزینی او باز است.

تبریزی گزینه خوبی برای جایگزینی منشا است؟

به نظرم تبریزی مهاجم خوبی است و می‌تواند با ایسما و پاتوسی رقابت کند و شاید غیبت منشا به حضور او کمک کند و در این صورت نیاز نیست در پست غیرتخصصی خود، یا عقب‌تر یا وینگر بازی کند. فکر می‌کنم تبریزی بازیکن خوبی است و باید بجنگد تا بتواند جای خود را در ترکیب باز کند. تبریزی نشان داده وقتی نوک حمله بازی می‌کند از بازی در وینگر تاثیرگذارتر است اما چون پاتوسی، ایسما و منشا خیلی خوب نشان دادند، کار سختی دارد.

یعنی تبریزی فقط در نوک حمله جواب می‌دهد؟

فکر می‌کنم بهترین حالت برای تبریزی این است که شفر طوری ترکیب را بچیند که او در نوک حمله باشد. استقلال شفر بازیکنان زیاد و خوبی دارد و دست سرمربی برای جایگزینی بازیکنان باز است. شفر نشان داده سرمربی خوب و کار بلدی است و به نظرم او ترکیب مورد نظرش را یافته است. شفر کارش را بلد است و باید به او اعتماد کنیم، پیشرفت استقلال مقطعی نیست و به ثبات رسیده و تا پایان فصل مدعی قهرمانی می‌ماند.

به نظر می‌رسد در نیم‌فصل دوم حضور در ترکیب اصلی آبی‌پوشان کار سخت‌تری شده.

بله اکنون سرمربی آلمانی استقلال در هر پست بازیکنان خوبی دارد و به همین دلیل می‌گویم دستش باز است و رقابت بین بازیکنان سنگین است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز