خبرگزاری کار ایران

فراز فاطمی در گفت‌وگو با ایلنا:

استقلال مسیر سختی برای قهرمانی پیش رو دارد / پاتوسی اضافه وزن دارد، منشا به درد استقلال می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۳۰

مهاجم سابق استقلال اعتقاد دارد مرتضی تبریزی قادر است به زودی خود را با شرایط این تیم تطبیق دهد.

به گزارش ایلنا، فراز فاطمی بازیکن سابق تیم استقلال تهران درباره عملکرد این تیم طی فصل جاری گفت: در نیم فصل دوم با توجه به بازگشت مصدومان و خرید چند بازیکن جدید، باشگاه شرایط بهتری از نیم فصل اول دارد و توانسته نتیجه خوبی کسب کند و فکر می‌کنم که در ادامه هم این روند ادامه دار باشد و فکر می‌کنم در انتهای فصل یکی چهار تیم اول جدول باشد البته استقلال مسیر سختی برای قهرمانی پیش رو دارد ولی هیچ چیز غیرممکن نیست.

او درخصوص نقل و انتقالات باشگاه و تغییراتی که در ترکیب تیم رخ داده گفت: بازیکنان جدید در چند بازی گذشته عملکرد خوبی داشته‌اند ولی هنوز برای اظهار نظر قطعی زمان بیشتری احتیاج است. در کنار خریدهای جدید بازیکنانی همچون شجائیان و کریمی که دوران مصدومیت را به تازگی پشت سر گذاشته‌اند هم تاثیر زیادی در عملکرد تیم دارند و با همه این‌ها استقلال نیم فصل بهتری را سپری می‌کند.

فاطمی درباره شرایط مرتضی تبریزی در استقلال گفت:مرتضی تبریزی بازیکن خوبی است ولی در استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوتی حاکم است و بازیکنان علاوه بر آمادگی فنی باید از نظر روحی هم آماده باشند تا بتوانند به تیم کمک کنند. تبریزی هم نسبت به قبل وضعیت بهتری دارد و کم‌کم جایش را در تیم پیدا می‌کند

او درخصوص منشا که یکی از جنجال‌ترین انتقالات نیم فصل را انجام داد گفت: منشا چندین سال است که در فوتبال ایران توپ می‌زند و در دوران حضورش در پیکان ثابت کرد که بازیکن توانمندی است و در پرسپولیس هم عملکرد بدی نداشت. فکر می‌کنم با انگیره ای که دارد بتواند جایگاهش را در استقلال پیدا کند.

او همچنین درخصوص پاتوسی دیگر بازیکن جدید تیم که نمایش فوق‌العاده‌ای در اولین حضورش در پیراهن استقلال داشت گفت: پاتوسی در بازی با پارس جنوبی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بهترین بازیکن زمین شد اگر به همین منوال ادامه دهد کمک زیادی برای استقلال است. او کمی اضافه وزن دارد که فکر می‌کنم ولی با وجود مربیان خوبی که در کادر استقلال هستند، به زودی او را به شرایط بدنی مناسب می‌رسانند.

فراز فاطمی درباره قهرمان این دوره از لیگ گفت:پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال مدعی‌ها قهرمانی این دوره لیگ هستند. سپاهان که هم‌اکنون صدر جدول را در اختیار دارد به همراه آقای قلعه نوعی عملکرد خیلی خوبی مسابقاتی که انجام داده، داشته است.

فاطمی که سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه اش دارد گفت: برانکو با به خدمت گرفتن بازیکنان جدید تیم خود را در نیم فصل دوم تقویت کرده و پرسپولیس هم روند خوبی را از ابتدا فصل داشته و به دنبال سومین قهرمانی است.

او درباره اتهاماتی که از طرف هواداران سرخابی‌ها به وزارت ورزش نسبت داده می‌شود گفت: که هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کنند و وزارت ورزش وظیفه حمایت برابر از دو تیم را دارند و مطمئنا در این عمر تفاوتی قائل نمی‌شود. این صحبت ها همیشه وجود داشته ولی فکر نمی‌کنم صحت داشته باشد.

او درخصوص شرایط تیم ملی بعد از جام ملت‌ها و جدایی کارلوس کی‌روش و جایگزینان او گفت: به هر حال کی‌روش از تیم جداشده و باید دید درباره جانشین او چه تصمیمی گرفته می‌شود. تیم ملی ما در این دوره بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و نیاز به مربی‌ شایسته‌ای است که به کمک این تیم بیاید و فدراسیون باید به زودی درباره این تیم تصمیم گیری کرد

فاطمی در انتها درباره وضعیت فعلی خودش گفت: مدتی در لیگ یک به مربیگری مشغول بودم و چند چند تیم هم پیشنهاد داشتم ولی در حال حاضر در آکادمی فوتبالی که خودم تاسیس کرده‌ام مشغولم البته اگر پیشنهاد خوبی برای مربیگری داشته باشم حتما به این حرفه ادامه می‌دهم.

گفت و گو: فاطمه نظیف

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز