خبرگزاری کار ایران

بررسی حریفان آسیایی سرخابی از نظر رنکینگ

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۸۸

بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه در مرحله گروهی آغاز می‌شود و دو تیم استقلال و پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف الدوحیل و پاختاکور بروند.

به گزارش ایلنا، بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه در مرحله گروهی آغاز می‌شود و دو تیم استقلال و پرسپولیس در این مرحله باید به مصاف الدوحیل و پاختاکور بروند. نکته‌ای که درباره شرایط این دوتیم پرطرفدار فوتبال ایران و آسیا وجود این است که آنها با تیم‌هایی که در رنکینگ بهترین تیم‌های آسیایی در رتبه‌های بالا قرار دارند، همگروه شده‌اند.

استقلال و سه حریف صدرنشین

استقلال در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های الدوحیل، الهلال و العین همگروه شده و جالب است که دو تیم این گروه یعنی الهلال و العین به عنوان قهرمانی لیگ کشورشان در این بازی‌ها حضور یافته‌اند. نکته جالب‌تر این که تیم‌های الدوحیل، الهلال و العین در رنکینگ بهترین تیم‌های آسیایی بعد از تیم چونبوک موتورز در رده‌های دوم تا چهارم جدول قرار دارند. استقلال در رده‌بندی بهترین تیم‌های آسیایی در رتبه چهاردهم قرار دارد.

پرسپولیس و حریفان بالانشین

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های پاختاکور، السد و الاهلی عربستان همگروه است. پرسپولیس که در رده دهم بهترین تیم‌های آسیایی رنکینگ قرار دارد، در این دوره با السد که در رده چهارم و الاهلی که در رده هشتم رنکینگ حضور دارند باید رقابت کند. پاختاکور تنها تیم در این گروه است که در رنکینگ از پرسپولیس پایین‌تر و در رتبه هجدهم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز