خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی: جدا شدن ابراهیمی، تیام و جباروف که دست شفر نبود/ به کسی وابسته نیستم

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۵۰۲

مدافع سابق استقلال گفت: با سبک مربی‌گری کی‌روش ده جام ملت‌های دیگر هم قهرمان نمی‌شدیم ولی سبک فعلی استقلال و شفر جام آور است و حریف را تحت فشار می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، پیروزی قربانی مدافع و کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال در گفت‌وگویی صمیمانه با دوربین باشگاه استقلال، درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

گزیده صحبت‌های او به شرح زیر است:

*احساس خوشحالی نسبت به گلی که در دربی ۵۸ زدم، دارم زیرا هواداران استقلال خوشحال شدند و خدا خواست تا قسمت من شود. این گل باعث شد تا لطف هواداران استقلال نسبت به من بیشتر شود.

*من قرار نبود در این دیدار حضور داشته باشم. میان من و سرمربی مشکلاتی بود و من در بازی قبلی به میدان نرفتم و اگر امیرحسین صادقی محروم نمی شد، من اصلا بازی نمی کردم و شاید سرنوشت عوض می شد.

*رضا عنایتی گل اول ما را زد که یک گل بیلیاردی بود اما در صحنه گل پرسپولیس، عنایتی توپ را ندید و به سرش خورد که شیث رضایی با یک حرکت سه گام توپ را بالاتر از طالب لو توپ به گل تبدیل کرد.

*هر دو گل پرسپولیس مردود بود. گل اول آنها کرنر نبود و گل دوم آنها در موقعیت آفساید به ثمر رسید. این موضوع بعد از مسابقه مشخص شد. خوشحالی سهراب انتظاری هم باعث شد تا ما برای جبران با انگیزه تر شویم.

*یک حسی داشتم که می دانستم گل می زنم. شب قبل از بازی با شهبازیان هم بازی بودم و به او گفتم گل می زنم اما او به من گفت تو دفاع کن و نمی خواهد گل بزنی. در آن بازی من با آقایان فکری و حق دوست دفاع بودم و به حقدوست حوالی دقیقه 89 یا 90 گفتم چرا گل نزدم اما او به من گفت نتیجه خوب است و صبر کن تا تمام شود اما من احساس می کردم گل بزنم.


*یک کاشته روی دروازه پرسپولیس بود و من و داوود حق دوست اضافه شدیم. چند رفت و برگشت داشتیم و سانتر خوب فرزاد مجیدی به من رسید که باید گل می شد. سانتر او عالی بود و روی پیشانی من نشست. برای این توپ ها فقط باید سر خود را نگه دارید تا توپ به شما بخورد و به گل برود. می دانستم که گلزنی می کنم.

* اگر بخواهم راجع به استقلال صحبت کنم، باید راجع به سر مربی تیم صحبت کنم. به نظر من فوتبال، ورزش مربیان است. شفر نسبت به مربیان ایرانی خیلی جلو است.

* سبک بازی استقلال به روز است و آدم از آن لذت می‌برد.

* جدایی برخی بازیکنان در ابتدای فصل دست شفر نبود و جای خالی برخی مثل ابراهیمی مورد توجه بود. از طرفی فشار زیادی روی جانشینان تیام و جپارف وجود داشت.

* شفر سبک دارد. تیم او برای همه دقایق برنامه دارد و این درحالی است که برخی تیم‌ها به دنبال بازی مستقیم و زدن توپ سوم هستند.

* بازیکنان جدید استقلال توانستند ریتم استقلال را در کنار بقیه بازیکنان شکل دهند.


* الان فکر می‌کنم که استقلال مدعی اصلی قهرمانی است. باید تیم‌های بالای جدولی را شکست دهیم تا به این عنوان دست پیدا کنیم.

* با سبک مربی‌گری کی‌روش ده جام ملت‌های دیگر هم قهرمان نمی‌شدیم ولی سبک فعلی استقلال و شفر جام آور است و حریف را تحت فشار می‌گذارد.

* از هواداران می‌خواهم سواد فوتبالی خود را بالا ببرند. گاهی اوقات تیم فوتبال بازی می‌کند ولی نتیجه نمی‌گیرد. این خیلی فرق دارد با وقتی که فوتبال بازی نمی‌کند. به عبارت دیگر، فرق تیمی که در بازیش سبک دارد و تیمی که سبک ندارد، خیلی زیاد است.

* من به کسی وابسته نیستم و خدای نکرده دنبال بدست آوردن چیزی نیستم اما این که بخواهم در مصاحبه ای اسم شخصی را بیاورم و شخص را نقد کنم، اصلا این طور نبوده. اگر به کسی برخورده و به خاطر شیطنت افراد دیگر نقل قولی از من منتشر شده، عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز