خبرگزاری کار ایران

رقابت ۶۰ اتومبیلران در مسیر کوهستانی تبریز _ کلیبر

قزویـن بر سکوی نخست مسابقات سافاری قهرمانی کشور ایستاد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۳۲

چهارمین و آخرین دوره مسابقات تورینگ و سافاری قهرمانی کشور " جام ارسباران" با حضور علاقمندان به این رشته پر هیجان اتومبیلرانی روزهای ​دوم و ​سوم اسفند ماه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، ​بیش از شصت شرکت کننده در این دوره از مسابقات حاضر و طی دو روز  در مسیر تبریز، اهر، کلیبر و بالعکس با عبور از نواحی بکر و زیبای پربرف و کوهستانی منطقه به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از رقابت ها نفرات برتر به شرح ذیل معرفی و به دریافت کاپ و حکم قهرمانی نائل شدند .

مقام اول:

آقایان محمدرضا عبادیان و محمدقربانی از استان البرز

مقام دوم:

آقایان بیژن رحمانی و سیدتقی آصف الحسینی از استان قزوین 

مقام سوم:

آقایان جمال زارعی و سیدجمال امینی از استان اردبیل

شایان ذکر است در رده بندی تیمی استانها و محاسبه امتیازات چهار دوره مسابقات تورینگ و سافاری قهرمانی کشور در سال ١٣٩٧ استان های قزوین، البرز و اردبیل به ترتیب در رده اول ، دوم و سوم ایستادند و در رده بنده انفرادی آقای محمودرضا عبادیان از استان البرز عنوان قهرمان سال مسابقات تورینگ و سافاری را به نام خود رقم زد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز