خبرگزاری کار ایران

واکنش خراسانی درخصوص برگزاری مسابقات موتور کراس بانوان

پیشکسوت رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی در خصوص برگزاری مسابقات موتور‌ کراس بانوان واکنش نشان داد و اظهارات شنیدنی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که قرار است روز جمعه ساعت 10 صبح، توسط هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان تهران مسابقه موتور کراس در پیست موتور مجموعه ورزشی آزادی برای بانوان برگزار شود، پیشکسوت و عضو این رشته پرطرفدار بیان کرد: واقعا جای تاسف دارد، چند موضوع در ورزش خیلی دیگر حاشیه‌ای شده است و به محض این که رییس فدراسیون یا هیات ورزشی بر صندلی مدیریتی تکیه می‌زند، اولین فعالیت مورد توجه‌اش تغییر پست‌های مدیریتی و  مهر و سربرگ و لوگوی آن رشته است.

وی در ادامه افزود: انگار نه انگار که این‌ها دارایی هیات است و شخص قبلی از سر علاقه و خانه پدری چیزی وارد فدراسیون نکرده است. بلافاصله به دنبال معرفی خود و برچسب اولین زدن به هر کاری می‌افتد. اولین مسابقه، اولین بار و اولین همایش و دیگر مواردی که به خوبی قابل رویت است.

خراسانی در پاسخ به این سوال که منظورتان برگزاری اولین مسابقه موتور کراس ویژه بانوان است، گفت: دقیقا، مطلب همین است. کسی نیست به رییس جدید هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی بگوید، عزیزجان این صندلی که بر آن تکیه کرده‌ای قبلا متعلق به دیگران با روشی دیگر بوده و قطعا شما هم ماندگار نخواهی بود و آن را واگذار می‌کنید.

پیشکسوت رشته موتورسواری ادامه داد: بیایید به جای این همه گفتن جمله من اولین هستم و اولین بار است این اتفاق می‌افتد آن هم برای بانوان و دنبال حامی گشتن، کاری مفید انجام دهید.

وی بی خبری این شخص را یکی از دلایل اشتباه عمدی یا سهوی این مسئول دانسته و تاکید کرد: شاید این‌ها در جریان نیستند اما باید خطاب به ایشان بگویم، شمایی که در پوستر مربوطه درج کردید اولین دوره مسابقات موتور کراس برای بانوان، بدانید اولین دوره این مسابقات با کلی خراب‌کاری ار طرف مخالفان چندین سال قبل برگزار شده و اگر رجوع به آرشیو سازمانی داشته باشید یا سوال از پیشکسوتان بپرسید یا حتی سری به اینترنت بزنید، متوجه اشتباه خود خواهید شد.

خراسانی در پایان به این سوال که شاید منظور اولین دوره در سال جاری یا دوران ریاست‌شان باشد، عنوان کرد: هر دوی این توجیهات خنده‌دار است. مثل این می‌ماند که امسال در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بگوییم چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی. به جای توجیه، بهتر است کارهایی نسنجیده انجام ندهیم که شخصیت‌مان زیر سوال برود.

موتور کراس

 

کد خبر : ۴۵۴۸۲۳