خبرگزاری کار ایران

امیدوارم فدراسیون هم با ما همکاری کند

شفر: رویارویی با منصوریان متفاوت نیست / برنامه لیگ کمکی به نماینده‌های آسیایی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۷۸۴

سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیم بسیار قدرتمندی است و فوتبال محکم و خوبی بازی می کند و به خوبی پاس بلند می دهند و برای مسابقه با این تیم باید با صد در صد وجود تلاش کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از مصاف تیمش برابر ذوب‌آهن به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

ذوب‌آهن

دو بازی قبلی ذوب آهن در مرحله پلی آف آسیا را دیدم. بازی با الکویت بازی بسیار خوبی بود و آنها برابر الغرافه عملکرد خوبی داشتند. ذوب آهن تیم بسیار قدرتمندی است و فوتبال محکم و خوبی بازی می کند و به خوبی پاس بلند می دهند و برای مسابقه با این تیم باید با صد در صد وجود تلاش کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. بعد از دیدار با پارس جم نیز من صعود آنها را تبریک گفتم و اکنون باز هم تبریک می گویم زیرا این اتفاق برای فوتبال ایران خوب است. من از یک سال پیش نیز این را گفتم و این نشان می دهد فوتبال ایران در حال قوی شدن است.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ما همین موضوع است و من نمی دانم بازی ها چرا فشرده است. شاید برنامه هایی از فیفا به ای اف سی و از آنجا به ایران می رسد. ما مانند پرسپولیس و ذوب آهن می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و وقتی برنامه ها فشرده است، همه تیم ها باید در پرواز باشند و مرتب بازی کنند و این کمک خوبی به نمایندگان ایران نیست. ما می‌توانیم شانس خوبی در آسیا داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم و برنامه بازی های آسیایی نیز مشخص است. این برنامه کمکی به تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان نمی کند.

این برنامه را تایید نکرده‌اید؟

شاید ایشان اسم من را نمی دانستند و من چنین برنامه ای ندیدم.

علیرضا منصوریان

برای من این موضوع مشکل خاصی نیست. آقای منصوریان اینجا سرمربی بودند و این طبیعت فوتبال است. من بارها برابر تیمی قرار گرفتم که پیش از این سرمربی آن بودم و این اتفاق بارها تکرار شده و برای من تفاوتی ندارد. این ذوب آهن اما ذوب آهن گذشته نیست. در لیگ قهرمانان آنها بازی های خوبی انجام دادند و با کسب این موفقیت، آنها اعتماد به نفس خوبی دارند.

این برنامه به سود رقبای آسیایی است؟

 بله. این صحبت شما کاملا درست است. ما فصل گذشته نیز این شرایط را داشتیم و در زمانیکه یک بازی با السد داشتیم، یک بازی با ترکیب امید و بزرگسالان ازبکستان داشتیم که بازیکنان ما به تیم ملی رفتند. من نمی توانم برنامه را تغییر دهم و بهتر است آنها بهترین تصمیم را برای تیم های ایرانی در آسیا اتخاذ کنند. آنها باید استراحت بیشتری به تیم های حاضر در آسیا بدهند. ایران و فوتبال ایران از همه چیز مهم تر است.

لغو دیدارهای تیم ملی در فروردین

اگر این بازی لغو شده باشد، برای ما خوب است. ما همه بازیکنان را در نیم فصل نداشتیم و بازیکنان ما در تیم امید و تیم بزرگسالان بودند و ما بازیکنان را در مقاطع مختلف آماده سازی نداشتیم. وقتی بازیکنان ایران به اردوی تیم ملی می روند، یک اتفاق خوب برای استقلال است و امیدوارم وقتی ما همکاری می کنیم، فدراسیون نیز با ما همکاری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز