خبرگزاری کار ایران

نیازمند: اگر روش گل زدن سپاهان بد است جلویش را بگیرند/ دلیل لغو بازی با ذوب‌آهن را نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۲۹۵

گلر ملی‌پوش و موفق سپاهان پاسخ منتقدان این تیم را داد.

پیام نیازمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اوضاع این روزهای سپاهان اظهار داشت: اوضاع ما خیلی خوب است و در بهترین شرایط ممکن به سر می‎‌بریم و تیمی آماده و سرحال داریم که هر روز در تمرینات با انگیزه ظاهر می‌شویم و همه یک هدف که موفقیت سپاهان است را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

وی در مورد فشاری که با وجود صدرنشینی روی سپاهان است گفت: فشار خاصی وجود ندارد و همان چیزی است که همیشه بوده است. سپاهان در دو سه سال اخیر نتایج خوبی نگرفته و این فصل هم اکثر بازیکنان و اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم تغییرکردند و تیم چهره جدیدی به خودش گرفته. در کل هم بخواهیم حساب کنیم برای تیمی مثل سپاهان اینکه توقع نتایج خوب و وجود داشته باشد عجیب نیست و این انتظار از رکورددار قهرمانی لیگ طبیعی است.

گلر سپاهان در مورد افزایش آمار کلین‌شیت‌هایش در نیم فصل دوم عنوان کرد: کلین شیت یک آماری است که همیشه به نام گلر ثبت می‌شود ولی واقعیتش‌ را بخواهید کل تیم در نتیجه‌ای که به دست می‌آید سهیم هستند و چه در آمار دفاعی و چه در گل زنی کل تیم نقش دارند. در این مورد هم خوشحالم ولی مهم تر از همه چیز نتیجه گرفتن تیم است.

نیازمند در مورد اینکه سبک بازی سپاهان مورد انتقاد واقع شده و گفته می‌شود روی سانتر و اوت دستی به پیروزی می‌رسند گفت: این حرف را از خیلی‌ها شنیدم و آقای فرکی هم در نشست بعد از بازی گفت ولی فکر می‌کنم از روی ناراحتی به خاطر باخت این حرفها را زدند. در کل مهم نیست تیم از چه راهی به گل می‌رسد و پیروز می‌شود و مهم برتری تیم است. اگر روش ما بد است می‌توانند جلویش را بگیرند و نگذارند نتیجه بگیریم.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در دیدارهای سپاهان اظهار داشت: متاسفانه روند خوبی داشتیم ولی نمی‌دانم چرا بازی با ذوب آهن را لغو کردند. یک عده می‌گویند به خاطر بازی آسیایی ذوب آهن است و یک عده می‌گویند این بازی لغو شده تا بازی معوقه آنها با استقلال انجام شود و نمی‌دانم دلیل اصلی‌ آن چیست. به هر صورت برای ما بهتر بود بازی در زمان اصلی خودش برگزار می‌شد ولی حالا اتفاقی است که افتاده و کاری نمی‌شود کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز