خبرگزاری کار ایران

پیام نیازمند، تنها سورپرایز فهرست کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۱۲۶

گلر جوان سپاهان در فهرست نهایی تیم ملی ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته فهرست 21 نفره تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش معرفی شد و در آن از 5 دروازه‌بان دعوت شده به اردو 2 نفر خط خوردند و 3 نفر دیگر ماندند و در این میان پیام نیازمند، گلر جوان سپاهان هم جزو گزینه‌های نهایی بود.

نیازمند که تنها 23 سال دارد و از شرایط سنی خوبی برخوردار است توانست با درخشش در ترکیب سپاهان در دیدارهای لیگ برتر نظر مثبت کی‌روش را جلب کند ملی‌پوش شود.

سپاهان در 2-3 فصل اخیر در دروازه مشکل داشته و بازیکنان زیادی در این پست امتحان شدند که هیچ کدام دوام نیاوردند ولی حضور نیازمند توانست تا حد زیادی خیال طلایی پوشان را از این بابت راحت کرد.

وی با واکنش‌های خوبی که در طول نیم فصل اول در لیگ برتر داشت از عوامل موفقیت سپاهان و قهرمانی این تیم در نیم فصل اول بود. او در 15 بازی 12 گل دریافت کرده که طبق کارشناسی‌های انجام شده خیلی از آنها روی اشتباهات داوری به ثمر رسیده و با این حال هنوز سپاهان یکی از 4 تیمی است که کمترین گل خورده را دارد.

به نظر می‌رسد نیازمند در صورت ادامه روند خوب خودش آینده روشنی در فوتبال ایران داشته باشد و با توجه به شرایط سنی خود می‌تواند به پیراهن شماره یک تیم ملی هم برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز