خبرگزاری کار ایران

نیازمند، قربانی بازی هجومی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۳۶۸

گلر سپاهان با وجود عملکرد خوب خودش در دروازه این تیم آمار گل خورده بالاتری از تیم‌های صدرنشین دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته موفق شد در دیداری دشوار مقابل نساجی با گل ثانیه‌های پایانی کی‌روش استنلی از روی نقطه پنالتی به پیروزی 3-2 دست پیدا کند.

پیام نیازمند، گلر سپاهان در طول بازی واکنش‌های خوبی از خودش نشان داد و در یک صحنه به زیبایی توانست دروازه تیمش را نجات داده و از روی سکوها تشویق شود.

نیازمند عملکرد فردی خوبی در دروازه سپاهان دارد ولی دریافت 9 گل در 9 بازی آماری پایین‌تر از تیم‌های بالانشین جدول مثل پدیده، پرسپولیس، پیکان و استقلال دارد.

سپاهان در فصل جاری عملکردی به شدت هجومی در دستور کار قرار داده و حتی مدافعان این تیم هم در حملات شرکت می‌کنند و به کمک تیم می‌آیند و همین موضوع باعث می‌شود بعضاً در برگشت‌ها عقب مانده و کار نیازمند سخت شود.

نیازمند فصل گذشته در تیمی مثل پیکان که رویکرد دفاعی داشت حضور داشته و آمار و عملکرد خوبی به نمایش گذاشت ولی در فصل جاری به نظر می‌رسد با توجه به رویکرد هجومی سپاهان کار سخت‌تری در پیش دارد.

سپاهان فصل گذشته مشکلات زیادی در دروازه داشت و استفاده از 4 گلر مختلف در طول فصل که هیچکدام جواب ندادند نشان از همین موضوع دارد ولی حضور نیازمند در فصل جاری خیال این تیم را تا حد زیادی راحت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز