خبرگزاری کار ایران

شایعه حضور آرسن ونگر روی نیمکت قطر

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۷۸۴

از روزی که جدایی آرسن ونگر از آرسنال قطعی شد، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این مربی فرانسوی شنیده می‌شود. او در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش مدعی شد که در سال 2019 به دنیای فوتبال برمی‌گردد و همین، شایعات درباره او را افزایش داده.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته روزنامه تایمز خبر داد که سرمربی سابق آرسنال چهار پیشنهاد دارد. مهم‌ترین آنها پیشنهاد حضور در پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان مدیر فنی است. ونگر رابطه خوبی با باشگاه پاریسی دارد و این همکاری دور از ذهن نیست.

دومی هدایت تیم ملی قطر در جام جهانی 2022 است. هرچند فلیکس سانچز جوان توانست قطر را به قهرمانی جام ملت‌های آسیا برساند، ولی بعید نیست مسوولان قطری به دنبال یک نام بزرگ مثل ونگر باشند.

تایمز در ادامه نوشته که دو پیشنهاد دیگر از سوی دو باشگاه اروپایی است که نام‌شان فاش نشده.

ونگر به نزدیکانش گفته که دلش برای کار روزانه با بازیکنان تنگ شده و این یعنی بیشتر تمایل به مربیگری در یک تیم باشگاهی دارد. با این حال عکسی از او کنار بازیکنان تیم ملی قطر منتشر شده که احتمال پذیرش هدایت تیم ملی قطر را بیشتر می‌کند.

عبدالکریم حسن، مدافع چپ قطر این عکس را در توییترش منتشر کرده که معز علی، مهاجم این تیم، آرسن ونگر و جانی اینفانتینو، رییس فیفا هم در آن دیده می‌شوند. ظاهرا این عکس به مناسبت روز ملی ورزش قطر منتشر شده و مکان آن در دوحه است.

شایعه تغییر روی نیمکت تیم ملی قطر به قدری داغ است که فلیکس سانچر در حاشیه جام ملت‌های آسیا هم مجبور شد درباره‌اش توضیح بدهد و حضور ونگر در دوحه این احتمال را تشدید می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز