خبرگزاری کار ایران

سرمربی قطر: استقبال شاهزاده از ما در فرودگاه باعث افتخار بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۱۴

سرمربی عنابی‌ها از این استقبال گرم پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بسیار خوشحال است.

به گزارش ایلنا، فلیکس سانچز که بعد از تاریخ سازی با تیمش به دوحه بازگشته است، به خبرنگاران گفت: حضور شیخ امیر تمیم بن حمد آل ثانی در فرودگاه باعث افتخار ما است.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم که این یک رقابت دشوار و طولانی بود، اما در نهایت با عنوان قهرمانی ما به پایان رسید. تصمیم گیری در مورد بازیکنان برای رسیدن به این جام دشوار بود. اما با آماده سازی خوب قبل از مسابقات و تفکر و تمرکز بازیکنان در طول مسابقات، آن‌ها شایسته این عنوان بودند و این حق طبیعی آن‌ها بود.

او افزود: من از بودن کنار این گروه افتخار می‌کنم. من از فدراسیون فوتبال و ریاست آن شیخ حمد بن خلیفه  آل ثانی، که همیشه کنار ما بود و از ما حمایت کرد، تشکر می‌کنم. این خیلی دشوار بود که با تیم‌های قوی رو در رو شدیم و توانستیم به آنها غلبه کنیم. معتقدم که این یک نسل ویژه در فوتبال قطر است که قادر به ارائه سطح بالاتری نیز می‌باشد. این دستاوردها مسئولیت ما را برای آینده سنگین‌تر می‌کند، زیرا ما در تلاش هستیم تا بهترین‌ها را به دست بیاوریم. ما در حال برنامه ریزی برای قهرمانی در آینده هستیم. ما از این استقبال در فرودگاه شگفت زده شدیم و بسیار خوشحالیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز