خبرگزاری کار ایران

فلیکس سانچز : راه کارهای فوتبال اسپانیا در قطر اجرا شده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۵۶۴

فلیکس سانچز اسپانیایی، سرمربی میزبان بعدی جام جهانی، تنها چند روز پیش توانست ژاپن را در فینال جام ملت های آسیا شکست دهد.

به گزارش ایلنا، رادیو مارکا گفت و گویی با فلیکس سانچز، سرمربی موفق تیم ملی قطر که اخیرا به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2019 درست یافته، انجام داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

واکنش مردم قطر 

مردم بسیار خوشحال هستند. از اینکه تیم کشورشان به چنین قدرت و دستاوردی دست یافته است یه خود می بالند. خوشبختی زیادی در کشور وجود دارد. 

روند موفقیت

یک برنامه ریزی استراتژیک وجود داشته است. ما موفق شدیم که میزبان جام جهانی 2022 شویم. یک مرکز فوتبالی (اسپایر) اینجا داریم که عملکرد و کیفیت بازیکنان ما را بهبود می بخشد.

کلید پیروزی

اگر میخواهید در این چنین رقابت هایی به موفقیت دست پیدا کنید باید تیمی منسجم و همدل چه در دفاع و چه در حمله داشته باشید. خوشبختانه ما عملکرد فوق العاده ای در این خطوط داشتیم. 

نکات مثبت تیم

ما تنها یک گل خوردیم و توانستیم 19 گل به حریفان خود بزنیم. ما در تمام مسابقات گلزنی کردیم و این برای موفقیت بسیار مهم است. 

آینده تیم 

شما باید به موفقیت ایمان داشته باشید تا بتوانید به آن دست پیدا کنید. قبل از مسابقات تعداد اندکی از مردم باور داشتند که ما قهرمان خواهیم شد. 

سطح فوتبال آسیا

فوتبال آسیا هنوز با سطح کیفیت اروپا فاصله دارد ولی این فاصله در حال کم شدن است. هر چیزی حرفه ای می شود. اینجا تیم های خوبی مثل ژاپن، کره و استرالیا داریم که در جام جهانی عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

سبک تیم قطر

فوتبال اسپانیا مسیر را به روشنی به ما نشان داد و توانستیم آن ساز و کار را در اینجا پیاده کنیم و به موفقیت برسیم 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز