خبرگزاری کار ایران

مهدی ترابی می‌تواند ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس باشد

درخشان: گزینه‌های جدید بهتر از برانکو هستند / انتقاد ورزشکاران از پاداش ملی پوشان فوتبال جالب نیست

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۵۶

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است نگاه به گزینه‌های جدید برای سرمربیگری تیم ملی می‌تواند یک حرکت رو به جلو محسوب شود.

حمید درخشان در گفت و گو با ایلنا، در مورد سرمربی آینده تیم ملی گفت: جانشین کی‌روش در تیم ملی می‌تواند هم داخلی باشد و هم خارجی، این بستگی به توان مالی فدراسیون دارد که می‌تواند باپرداخت هزینه‌ی کمتر مربی داخلی را استخدام کند یا با یک مربی خارجی با کیفیت قرارداد امضا کند که توانایی بالایی دارد و می‌تواند به تیم ملی کمک کند که مسلما دستمزد بالایی را نیز خواهد داشت؛ در کل گزینه‌ خارجی گزینه مناسب‌تری است و بازیکنان تیم ملی تبعیت بیشتری از مربی خارجی دارند.

وی در مورد سرمربیگری دوباره برانکو ایوانکویچ در تیم ملی بیان کرد: برانکو نیز گزینه مناسبی است اما شاید کار با گزینه‌های جدید بهتر باشد و بتواند پیشرفت بیشتری در فوتبال ما ایجاد کند و نگاه جدیدی به تیم ما داشته باشد، انتخاب مربی‌ای غیر از برانکو به نوعی یک نگاه به جلو برای تیم ملی محسوب می‌شود و باعث حرکت تیم ملی رو به جلو می‌شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم و روند پرسپولیس در نیم فصل دوم افزود: پرسپولیس خریدهای بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته و امیدواریم بتواند با این خریدها موفقیت خود را ادامه دهد و از بازیکنان جدید خود که بازیکنان خوبی هستند به نحو احسن استفاده کند.  این بازیکنان هم بتوانند هر چه زودتر در قالب تیمی پرسپولیس جای بگیرند و بتوانند بهترین عملکردشان در تیم را ارائه بدهند.

او ادامه داد: تکرار قهرمانی به هیچ وجه کار آسانی نیست اما پرسپولیس باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا بتواند قهرمانی فصل اخیر خود را تکرار کند و در هر 3 جام بتواند به جایگاه خوبی دست پیدا کند. تمام خریدهای پرسپولیس بازیکنان خوب و قابل احترامی هستند اما به شخصه معتقدم ترابی بازیکنی است که می‌تواند کمک شایانی به پرسپولیس بکند و ستاره این تیم باشد.

درخشان در مورد مدعیان قهرمانی لیگ تصریح کرد: هر 5 تیم پرسپولیس، پدیده، سپاهان، تراکتورسازی و استقلال مدعی قهرمانی هستند اما 2 تیم پرسپولیس و سپاهان با توجه به داشته‍‌ها و فرم مناسبی که دارند از شانس بیشتری برخوردار هستند و مدعیان اصلی قهرمانی می‌باشند البته تراکتور نیز از نظر مهره‌ای تیمی بسیار قدرتمند است.

هافبک سابق تیم ملی در مورد اظهارات اخیر در مورد پاداش بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان تیم ملی زحمت کشیدند و تلاش خود را کردند، آن‌ها هم با تمام توان به دنبال قهرمانی در آسیا بودند اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و ما نباید به عقب برگردیم و بیان این مطالب توسط ورزشکاران دیگر موضوع جالب نیست و شکل خوبی ندارد؛ به طور مثال پاداشی که بازیکنان ما گرفتند در برابر پاداش بازیکنان قطر به نوعی هیچ است. ورزش فوتبال به نوعی محبوب‌ترین ورزش نزد مردم است و ورزش پول سازی نیز بوده و در دنیا تبدیل به یک صنعت شده است. بقیه ورزش‌ها با تمام جذابیت‌شان نمی‌توانند خود را با فوتبال مقایسه کنند و محبوبیت و پول سازی فوتبال بسیار بیشتر از بقیه‌ ورزش هاست و جابجایی پول زیاد فوتبال به دلیل پول سازی زیاد این ورزش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز