خبرگزاری کار ایران

درخشان: کیروش در خواب چه دیده که رویایش نیمه نهایی است؟

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۵۴۶

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید نباید تیم‌هایی مانند یمن را دست کم گرفت.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص اولین بازی تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: انشاالله که بازی را می بریم، بحث بردن که جای خود ولی باید با حساب و کتاب بازی کنیم. نبایدهیچ تیمی را دست کم بگیریم، فکر نکنیم که حریف دست و پا بسته است. در همین یکی دو روزه تیم هایی که حسابی روی آنها باز نمی کردند حساب جداگانه‌ای باید برایشان باز کنیم اینکه باید به یمن احترام گذاشت و باهوش و فکورانه با بازی کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: برای کیروش رویاست که به جمع چهار تیم آسیا برسد چون ایشان از این کارها نکرده، ولی تیم ما قهرمان شده رویای ما قهرمانی است. در گذشته با مربیان داخلی قهرمان شدیم و توانمان آنقدری است که قهرمان بشویم حالا اینکه کیروش در خواب چی دیده که رویایش رسیدن به چهار تیم است بحث دیگری دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه مدعیان قهرمانی جام ملت های آسیا گفت: کره جنوبی، ژاپن، عربستان شانس قهرمانی هستند و حتی استرالیا با وجود اینکه بازی اولش را باخته، باز هم شانس قهرمانی است اما در نهایت اما برای تیم ملی آرزوی موفقیت و قهرمانی در جام ملت ها را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز