خبرگزاری کار ایران

تاج: در صورت کسب قهرمانی در جام ملتهای آسیا، کی‌روش بهترین شخص برای ماندن است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۵۵۷

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص آینده کارلوس کی‌روش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در گفت و گو با پایگاه خبری وزازات ورزش وجوانان با ابراز رضایت از  نتایج کسب شده توسط ملی پوشان فوتبال ایران اظهارداشت: خوشبختانه نتایج بازی های مقدماتی و نتایج دو بازی حذفی در جام ملتهای اسیا بسیار راضی کننده بود.

او افزود: تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد  و همانطور که مشاهده کردید تیم در سی دقیقه ساعت نخست همه بازیها نتایج خوبی را رقم زده است و بچه ها با اقتدار  مسابقات را پیگیری کردند.

رییس فدراسیون فوتبال  با اشاره به آمادگی تیم ژاپن از فوتبال این کشور به عنوان استاندار فوتبال اسیا نام برد و اظهار داشت: واقعیت این است که  ژاپن همیشه ژاپن بوده و تیم بسیار آماده ای دارد، به هرجهت ما  هم ایران هستیم و هشت سال عنوان  بهترین تین اسیا را یدک می کشیم.

او گفت: بی تردید تیم ملی فوتبال تمام تلاش خود را خواهد کرد که  این بازی را پشت سر بگذارد و به فینال راه پیدا کند بعد از چندین سال قهرمانی جام ملتهای آسیا را جشن بگیریم.

مهدی تاج در خصوص پاداش ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان  گفت: تا پیش از بازی عمان جوایز بچه ها پرداخت شد و انشالله به کمک دولت و وزارت ورزش و جو انان در صدد تهیه پولی هستیم  که بتوانیم فردا پاداش بازی قبل ژاپن را پرداخت کنیم. ضمن اینکه پاداش برد ژاپن  را هم پس از تحقق این مهم در دستور کار داریم.

او ادامه داد: ضمن اینکه حقوق اقای کی روش  را هم پرداخت خواهیم کرد وانشالله به زودی این موضوع هم انجام خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال  در مورد آماده سازی تیم برای بازی برابر ژاپن نیز گفت: خبر دارم کادر فنی ایران تا 4 بامداد امروز تیم ملی حریف را آنالیز کرده اند و خوشبختانه با جدیت و بدون خستگی کارهای فنی ادامه دارد.

او در خصوص ادامه همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال گفت: در صورت کسب عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا، کی روش بهترین شخص برای ماندن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز