خبرگزاری کار ایران

یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

نفر به نفر با بازیکنان ایران مقابل چین / رکوردشکنی با پنجمین کلین‌شیت؛درخشش زوج سردار و طارمی

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۸۹

تیم ملی ایران توانست با اقتدار چین را شکست داده و به دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های ایران و چین از مرحله‌ی یک‌چهارم‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم رفتند که تیم ایران موفق شد با سه گل سردارآزمون، مهدی طارمی و کریم انصاریفرد شاگردان مارچلو لیپی را از پیش رو برداشته و به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

عملکرد نفر به نفر بازیکنان ایران در این مسابقه را بررسی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

علیرضا بیرانوند

دروازه‌بان تیم ملی ایران در این مسابقه مانند بازی‌های گذشته زیاد به دردسر نیفتاد و شب آرامی را پشت سر گذاشت. بیرانوند پنجمین کلین‌شیت خود در این رقابت‌ها را به ثبت رساند و رکرود جدیدی را در ادوار جا ملت‌های آسیا به نام خود کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان

مدافع مرکزی تیم ملی ایران و زوج مرتضی پورعلی گنجی که به مجید حسینی ترجیح داده شده بود در این مسابقه عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشت و روی گل دوم ایران هم اثرگذار بود. کنعانی یک پاس زیبا برای مهدی طارمی در دهانه دروازه مهیا کرد که طارمی قدر پاس وی را ندانست و توپ را به بیرون زد.

مرتضی پورعلی گنجی

مدافع میانی و مستحکم تیم ملی در این دیدار هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و رهبری خط دفاعی را به خوبی انجام داد. پورعلی گنجی یکی از ارکان خط دفاعی تیم ایران است.

رامین رضاییان

مدافع راست تیم ملی ایران در این مسابقه در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و توانست نمایش تحسین برانگیزی از خود نشان بدهد. رامین رضاییان در اوایل نیمه‌اول نیز روی یک حمله از سوی تیم چین با یک تکل دروازه ایران را نجات داد و مانع فروپاشی دروازه ایران شد.

میلاد محمدی

مدافع چپ تیم ملی ایران در این دیدار هم خوب ظاهر شد و هم در دفاع و هم در حمله حضور تاثیرگذاری داشت و توانست نمره قبولی را بگیرد. محمدی با تداوم این روند می‌تواند احسان حاج‌صفی را در بازی‌های بعدی هم نیمکت نشین کند.

امید ابراهیمی

هافبک دفاعی تیم ملی ایران در این مسابقه هم توانست با جنگندگی و دوندگی زیاد خود نبض بازی را در دست بگیرد و بتواند ارتباط خوبی بین خط دفاعی و هافبک برقرار کند.

اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی ایران در این مسابقه هم بارها برای بازیکنان دیگر موقعیت ساخت و باعث برتری ایران در خط هافبک شد. دژاگه با قدرت پا به توپی که داشت توانست حملات خوبی را روی دروازه چین پی‌ریزی کند.

احسان حاج‌صفی

هافبک ایران در این مسابقه که به جای وحید امیری محروم به بازی گرفته شده به خوبی توانست جای امیری را پر کرده و از پس وظایف محوله بر بیاید. حاج صفی می‌توانست در این بازی گل هم بزند که ضربه وی را دروازه‌بان چین راهی کرنر کرد.

علیرضا جهانبخش

هافبک راست تیم ملی در این دیدار نتوانست عملکرد مناسب خود در بازی مقابل عمان را تکرار کند و شاید یکی از کم اثرترین بازیکنان ایران در این مسابقه بود.

مهدی طارمی

مهاجم تیم ملی ایران در این مسابقه همه کار کرد. هم گل زد، هم پاس گل داد و هم گل نزد. هم موقعیت ساخت و هم موقعیت خراب کرد. طارمی در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کرد و به همین خاطر دیدار نیمه‌نهایی مقابل ژاپن را از دست خواهد داد.

سردار آزمون

مهاجم نوک تیم ملی بهترین بازیکن ایران در این مسابقه بود که یک گل زد و یک پاس گل داد و در بیشتر صحنه‌های بازی توانست از مدافعان چینی عبور کند. آزمون از روزهای ناآماده خود فاصله گرفته و کارهایی که از او انتظار می‌رفت را به خوبی انجام می‌دهد.

کریم انصاریفرد

مهاجم تیم ملی ایران که به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمد و توانست روی پاس زیبای مهدی طارمی با دروازه‌بان چین تک به تک شد و با یک ضربه زیبا دروازه این تیم را باز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز