خبرگزاری کار ایران

درویش: هیچ قراردادی با حامد لک امضا نکردیم/ به زودی بازیکنان جدید معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۸۱

مدیرعامل سایپا از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه صحبت کرد.

رضا درویش در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برنامه‌های سایپا در نقل و انتقالات و دلیل عدم جذب بازیکن جدید اظهار داشت: سایپا به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا نمایندگی ایران در این رقابت‌ها شرایط حساسی دارد و به همین منظور برای تقویت تیم حتماً بازیکن جذب خواهیم کرد ولی قرار ما بر این است که تا زمانی که با بازیکنی به توافق نهایی نرسیدیم آن را رسانه‌ای نکنیم و در سکوت خبری فعالیت می‌کنیم و برای همین خبری در مورد ما وجود ندارد.

وی افزود: با جدایی مهدی ترابی قطعاً بازیکنی به جای او جذب خواهیم کرد و در چند پست دیگر هم نیاز به تقویت داریم و در حال حاضر با بازیکنان مد نظر کادرفنی مذاکره می‌کنیم. به احتمال زیاد تا چند روز آینده 3 یا 4 بازیکن جذب خواهیم کرد و معرفی خواهند شد.

مدیرعامل سایپا در مورد خبری که از عدم توافق با حامد لک منتشر شده گفت: ما هیچ توافقی با حامد لک نداشتیم که حالا بخواهد بر هم بخورد و اخباری که در مورد امضای قرارداد با لک منتشر شده صحت ندارد و هیچ قراردادی با او امضا نکردیم. سایپا خانه حامد است ولی هر بازیکنی به خانه خودش سر می‌زند و برای هر موضوعی صحبت می‌کنند می‌گویند آمده مذاکره کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز