خبرگزاری کار ایران

درویش: ترابی قرار نیست سرباز شود / در مورد اخباری دایی باید تصمیم بگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۳۴

مدیرعامل سایپا در مورد شایعات نقل و انتقالاتی این تیم صحبت کرد.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های مختلف این باشگاه اظهار داشت: ما در رشته‌های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب کردیم که قهرمانی تیم رالی پیش از پایان مسابقات و همچنین صدرنشینی در لیگ والیبال نوجوانان از جمله آن است. ما تلاش کردیم مفهوم باشگاه را به شکل حرفه‌ای خودش رعایت کنیم و در رشته‌های مختلف ورزشی و در رده‌های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب کردیم که نشان از برنامه‌ریزی حساب‌شده باشگاه دارد.

وی افزود: در فوتبال‌ هم در رده‌های مختلف سنی وضعیت خوبی داریم و در لیگ‌های مختلف رتبه‌های خوبی داریم و 23 بازیکن ملی‌پوش داریم که نشان از کار اصولی باشگاه دارد. در حال حاضر متاسفانه مفهوم باشگاه در ورزش ما کمرنگ شده و بیشتر شاهد تیم هستیم تا باشگاه.

مدیرعامل سایپا با اشاره به وضعیت تیم فوتبال در نقل و انتقالات عنوان کرد: کادرفنی در حال جمع‌بندی است و بعد از این موضوع نشستی خواهیم داشت و فعالیت‌مان در نقل و انتقالات بررسی می‌شود و در صورتی که فهرست ورودی و خروجی داشته باشیم طبق نظر کادرفنی اقدام می‌کنیم ولی تا این لحظه هنوز فهرستی نگرفتیم.

درویش در مورد آخرین وضعیت مهدی ترابی و سرباز شدن این بازیکن عنوان کرد: مصاحبه‌ای از من منتشر شد که در آن در پاسخ به این سوال که ترابی به سربازی می‌رود گفتم هرکسی روزی سرباز می‌شود و این مایه افتخار است ولی جوری مصاحبه منتشر کرد که انگار قرار است در نیم فصل سرباز شود و از جمع ما جدا شود. تا این لحظه هیچ اطلاعی در مورد مشمول شدن این بازیکن به ما نرسیده است و قاعدتاً اگر قرار به سرباز شدن ترابی در نیم فصل بود تا الان ما خبردار شده بودیم برای همین فکر می‌کنم این بازیکن در این مقطع سرباز محسوب نمی‌شود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت اخباری و اینکه گفته می‌شود قرار است با مهرداد محمدی از سپاهان تعویض شود عنوان کرد: چند درخواست برای جذب اخباری داشتیم ولی هنوز به آن پاسخی ندادیم چرا که دایی باید در موردش تصمیم‌گیری کند. سپاهان هم خواهان جذب اخباری شده است ولی هنوز صحبتی در مورد تعویض با بازیکن دیگری مطرح نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز