خبرگزاری کار ایران

با چند بازیکن به توافق رسیدیم و به زودی اعلام می‌کنیم

درویش: برای اخباری حاضر به مذاکره نیستیم/ به زودی پول می‌رسد و از خجالت بازیکنان در می‌آییم

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۶۸۶

مدیرعامل سایپا در مورد مشکلات اخیر این باشگاه صحبت کرد.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط سایپا اظهار داشت: شرایط خوب است و با پیروزی اخیری که تیم به دست آورده شرایط خوبی ایجاد شده و کادر فنی و بازیکنان با تلاش شبانه‌روزی برای موفقیت سایپا گام بر می‌دارند و به آنها خدا قوت می‌گویم.

وی در مورد مشکلات مالی اخیر باشگاه که با اعتراض بازیکنان و کادرفنی همراه بود گفت: سایپا معمولاً از تیم‌های خوش حساب لیگ برتر بوده و به این موضوع شهرت داشته است ولی وقتی مشکلات اقتصادی کل جامعه و کشور را در بر می‌گیرد روی همه نهادها تاثیر گذار است و سایپا هم از این قائده مستثنی نیست. متاسفانه حدود یک ماه قبل قرار بود بخشی از قراداد بازیکنان پرداخت شود که موفق به انجام آن نشدیم ولی قول‌هایی گرفته‌ایم که ظرف روزهای آینده پول به دستمان می‌رسد و از خجالت بازیکنان و کادر فنی در می‌آییم تا با آرامش فکری به مصاف رقبا بروند. مشکلات مالی در هفته‌های اخیر روی روند تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

مدیرعامل سایپا در مورد فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات عنوان کرد: چند بازیکن از سوی کادرفنی به ما معرفی شد که با آنها مذاکره کردیم و برخی از آنها درخواست‌های سنگینی داشتند که در توان ما نبود و کادرفنی هم مثل همیشه با درک مشکلات باشگاه قید آنها را زد ولی با چند بازیکن دیگر در حال مذاکره هستیم و احتمالاً به زودی به توافق می‌رسیم و رسانه‌ای خواهیم کرد.

درویش در مورد جذب ارسلان مطهری هم گفت: همانطور که گفتم چند بازیکن طرف مذاکره ما هستند و تا وقتی نهایی نشود نمی‌توانم اسمی از کسی ببرم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی مجدداً خواهان جذب اخباری است خاطرنشان کرد: تراکتورسازی در تعطیلات برای جذب اخباری پیشنهاد داده بود ولی اخیراً هیچ پیشنهادی برای این بازیکن به دست ما نرسیده است، ضمن اینکه آقای دایی صراحتاً اعلام کرده‌ به اخباری نیاز دارد و برای همین در مورد او با باشگاهی مذاکره نخواهیم داشت.

مدیرعامل سایپا در پایان با اشاره به اشتباهات داوری علیه این تیم تصریح کرد: متاسفانه هرچقدر ما و کادرفنی به اشتباهات داوری اعتراض کردیم تاثیری نداشته و هر هفته بازهم شاهد تکرار این موارد هستیم. درست است که اشتباهات عمدی نیست ولی امتیازات زیادی از ما گرفته است و هربار اعتراض می‌کنیم می‌گویند حق با شماست و معذرت می‌خواهیم. در حال حاضر شاید صحبت بشود که چند امتیاز از دست دادیم و جایگاه واقعی ما در جدول کجاست ولی وقتی فصل تمام بشود می‌گویند سایپا در فصل هفدهم برای مثال پنجم شده است و کسی این موارد در خاطرش نمی‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز