خبرگزاری کار ایران

یک‌ هشتم‌ نهایی جام‌ ملت‌ های آسیا ۲۰۱۹

نفر به نفر با بازیکنان ایران مقابل عمان / دستان مطمئن بیرانوند، فرصت‌سوزی مهاجمان

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۹۴۱

ایران توانست عمان را از پیش رو بردارد و به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کند؛ این امر میسر نبود مگر با عملکرد موفق شاگردان کارلوس کی روش.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران در مرحله‌ یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل عمان قرار گرفت و توانست با دوگل علیرضاجهانبخش و اشکان دژاگه حریف را از پیش رو برداشته و به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها راه پیدا کند.

بررسی عملکرد نفر به نفر بازیکنان ایران در این مسابقه را می‌خوانید:

علیرضا بیرانوند

سنگربان مطمئن تیم ملی ایران توانست یک کلین شیت دیگر را به نام خود ثبت کند و با چهار کلین شیت قدم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا بگذارد. اوج کار بیرانوند مهار پنالتی دقیقه یک تیم عمان بود که توانست ایران را در بازی نگه دارد و بازیکنان با روحیه مضاعف کار خود را ادامه بدهند.

مرتضی پورعلی‌گنجی

مدافع وسط تیم ملی ایران توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و در نبردهای نفر به نفر موفق عمل کند و بر خلاف مجید حسینی شب موفقی را پشت سر گذاشت.

مجید حسینی

زوچ پورعلی‌گنجی در قلب خط دفاعی باز هم نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و بارها و بارها از بازیکنان عمان جا ماند که در بعضی صحنه‌ها می‌توانست برای ما گران تمام شود که با هوشیاری دیگر بازیکنان خطر رفع شد. مجید حسینی در این مسابقه و در دقیقه 1  مرتکب یک ضربه پنالتی شد که می‌رفت کار را برای ایران سخت کند.

میلاد محمدی

در دومین بازی خود در این تورنمنت بسیار خوب کار کرد و در کارهای دفاعی و هجومی حضور موثری در زمین داشت و نشان داد کارلوس کی‌روش چرا او را به جای احسان حاج‌صفی در زمین قرار داده است.

رامین رضاییان

مدافع راست تیم ملی که بعد از دو بازی به ترکیب تیم ملی ایران بازگشته بود توانست زوج خوبی را با علیرضا جهانبخش تشکیل بدهد و شب خوبی را پشت سر بگذارد.

امید ابراهیمی

هافبک دفاعی تیم ملی ایران در این تورنمنت و قلب تپنده تیم کی‌روش در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی از پس وظیفه محوله برآمد و توازن بین خط دفاعی و هافبک و مهاجمان را برقرار کرد.

اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی ایران یک شب خوب را پشت سر گذاشت و توانست دومین گل خود در این تورنمنت را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. دژاگه در این تورنمنت بر خلاف جام‌جهانی از مردان کلیدی کی‌روش به شمار می‌رود.

وحیدامیری

مرد مورد اعتماد کی‌روش در این مسابقه هم در ترکیب ثابت ایران قرار گرفت و توانست با توجه به شرایط بدنی مناسبی که دارد در رفت و برگشت‌ها عملکرد خوبی از خود بهثبت برساند. نقطه تاریک کارنامه امیری کارت زردی بود که از داور دریافت کرد و باعث شد ایران از وجود او در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل چین بهره‌مند نباشد.

علیرضا جهانبخش

وینگر تکنیکی تیم ملی ایران که به طور کامل از کمند مصدومیت گریخته در این دیدار شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و توانست گل اول ایران را به ثمر برساند. جهانبخش نشان داد هر چه بیشتر به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم شرایط وی از هر نظر بهتر خواهد شد.

مهدی طارمی

مهاجم تکنیکی تیم ملی ایران یک نمایش خوب دیگر از خود نشان داد و توانست یک پنالتی هم برای ایران کسب کند که اشکان دژاگه آن را تبدیل به گل کرد. طارمی در این مسابقه کمی بی‌دقت عمل کرد ودر چند نوبت موقعیت‌های خوبی را از دست داد.

سردار آزمون

عملکرد آزمون در این مسابقه فوق‌العاده بود و چه حیف که نتوانست این عملکرد خوب را با گلزنی همراه کند. این بازیکنان نشان داد که به طور کامل حواشی جام‌جهانی را پشت سر گذاشته و در اوج دوران آمادگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز