خبرگزاری کار ایران

آزمون دشوار بیرانوند و مدافعان ایران مقابل عمان

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۸۱

تیم ملی عمان در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا آمار موفقی در ارائه بازی هجومی به اجرا گذاشته است.

به گزارش ایلنا، تیم عمان صاحب یکی از برترین خط حمله‌ها تا بدین جای جام ملت‌ها بوده ، عمانی‌ها در 3 بازی 50 مرتبه در موقعیت زدن ضربه به سمت دروازه حریفان قرار گرفته‌اند و بهترین تیم بعد از کره جنوبی هستند و باید در نظر داشت شاکردان پیم فربیک در گروهی حضور داشته اند که با ژاپن و ازبکستان بازی کرده‌اند.

عمان یکی از بهترین تیم‌های این دوره در ارائه بازی هجومی‌ است و در بیشتر حمله‌های این تیم حداقل 4 بازیکن عمانی را در محوطه جریمه حریف دیده می‌شود. عمان با هدایت پیم فریبک سال‌های گذشته در اجرای حرکات ترکیبی در کانال‌های کناری بسیار کار کرده و نشان داده مهارت زیادی دارد و بیشتر حرکات هجومی این تیم از کانال‌های کناری طرح ریزی می‌شود و به ارسال‌های مورب خطرناک برای مهاجمان بلندقامت ختم می‌شود.

عمانی‌های فیزیکی و بلند قامت در استفاده از ضربات کرنر و ایستگاهی هم بسیار متبحر نشان داده‌اند و انتظار می‌رود مقابل بهترین خط دفاعی فعلی آسیا هم شانس بالایی برای تهدید دروازه داشته باشد.

امشب و به نظر می‌رسد بیرانوند و خط دفاع تیم ملی ایران کار سختی در خط دفاع و دروازه خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز