خبرگزاری کار ایران

عزیزی، میناوند و نوازی در بازی خیرخواهانه

حضور ستاره‌های سابق فوتبال در جام بخشش

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۳۷۳

ستاره‌های سابق فوتبال برای نجات یک محکوم به اعدام در جام بخشش حاضر می‌شوند.

به گزارش ایلن، قرار است یک تورنمنت دوستانه با عنوان «جام بخشش»، روز جمعه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شود. دیداری که قرار است از ساعت 14:30 برای بخشش و رضایت گرفتن از خانواده‌ای، از اعدام قریب‌الوقوع جوانی برگزار شود.

 

عزیزی: کاش یک نفس دیگر گرفته نشود

حضور ستاره‌های سابق فوتبال در جام بخشش

خداداد عزیزی، نقش اول سناریوی «بازی بخشش» درباره این اتفاق می‌گوید: «حقیقت آن است از طریق دوستان رسانه‌آی متوجه شدم یک جوان که فوتبالیست هم بوده گرفتار چنین مسئله‌ای شده است. وقتی دوست رسانه‌ای‌ام با آن جوان در زندان تماس گرفت و گوشی را به من داد و با او صحبت کردم فهمیدم که چقدر پشیمان است.» وی می‌افزاید: «راستش را بخواهید در جریان جزییات اتفاق نیستم، اما احساس کردم پای یک کار خیر در میان است. گفتیم بلکه بتوانیم سراغ خانواده مقتول برویم و از آن‌ها رضایت بگیریم.» عزیزی تصریح می‌کند: «می‌دانم خانواده مقتول حق دارند. آن‌ها پاره تن‌شان را از دست داده‌اند. اما خواهشم از این عزیزان آن است که نگذارند این وسط یک نفس دیگر گرفته شود.» وی تاکید می‌کند: «من اصلا این جوان را نمی‌شناسم و خودم را هم جای خانواده عزیز مقتول نمی‌توانم بگذارم اما از آن‌ها می‌خواهم منت به سر جامعه ورزش و فوتبال استان بگذارند و ببخشند.» پیشکسوت مشهدی فوتبال خاطرنشان می‌کند: «من می‌دانم که برادر مقتول خودش یک ورزشکار بوده، امروز همه پای کار آمده‌اند، از پیشکسوتان فوتبال بگیرید تا اصحاب رسانه. همه آمده‌اند تا انشاءا... یک اتفاق خوب رقم بخورد.» خداداد عزیزی در پاسخ به این سوال که کدامیک از بازیکنان تیم ملی سال 98 برای این بازی به مشهد می‌آیند، می‌گوید: «مهرداد میناوند، محمد نوازی، سیروس دین‌محمدی، اسماعیل هلالی، ادموند بزیک، رضا عنایتی، علی لطیفی و... در این بازی هستند.»

 

میناوند: در غم خانواده مقتول شریکیم

حضور ستاره‌های سابق فوتبال در جام بخشش

چپ پای تیم ملی رویایی فوتبال در سال 98 میلادی، یکی از حاضران همیشگی در برنامه‌های خیر تیم مردان 98 است. مهرداد میناوند درباره دیدار خیریه روز جمعه در مشهد می‌گوید: «از اینکه به مشهد، شهر امام مهربانی‌ها می‌آیم خیلی خوشحالم. اما بیشتر خوشحالم وقتی می‌دانم قرار است برای یک کار خیر به شهر امامی که خودش به رافت شهره بود، آمده‌ام.» وی می‌افزاید: «امیدوارم دور هم جمع شدن بچه‌های 98 تیم ملی باعث یک کار خیر شود و خانواده مقتول منت به سر ما بگذارند و در شهر امام رئوف، بخشندگی کنند. ما را هم در غم خودشان شریک بدانند.»

 

نوازی: می‌خواهیم با یک «بخشش بزرگ» یک جوان به زندگی برگردد

حضور ستاره‌های سابق فوتبال در جام بخشش

محمد نوازی، ستاره سال‌های نه چندان دور باشگاه استقلال و تیم ملی هم درباره این دیدار خیرخواهانه می‌گوید: «چقدر خوب است که در شهر امام رئوف، قرار است یک اتفاق خیر رقم بخورد.» وی می‌افزاید: «وقتی شنیدم با افتخار قبول کردم که به مشهد بیایم. اگر خانواده مقتول این جوان را ببخشند یک جوان را به زندگی برگرداندند.» نوازی یادآور می‌شود: «می‌دانم چقدر برای این خانواده داغدار سخت است اما امیدوارم این کار خیر صورت بگیرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز