خبرگزاری کار ایران

عزیزی: اگر می‌توانیم 10 گل به یمن بزنیم باید انجامش دهیم/ یکی در حد و اندازه کی‌روش به جایش بیاوریم

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۵۶

خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال ایران حرف‌های جالبی را درباره عملکرد تیم ملی بر زبان آورد

به گزارش ایلنا،خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال ایران حرف‌های جالبی را درباره عملکرد تیم ملی بر زبان آورد او معتقد است بازی با عراق انتقامی نیست و باید به جنبه‌های دیگر آن فکر کرد با وی در خصوص بازی با عراق، زوج طارمی و سردار و همچنین اظهارات ده‌نمکی صحبت کردیم

*تیم ملی در دو بازی گذشته خود دو برد را به دست آورد ارزیابی‌تان از عملکرد تیم ملی چیست

بازی قسنگی نبود ما حدس می‌زدیم که تیم ملی در این دو بازی به پیروزی برسد. برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد کسب این دو پیروزی در مرحله مقدماتی کار سختی نبود یمن که بسیار درب و داغان بود باز ویتنام چند حرکت در زمین انجام داد. تیم ملی در دو بازی گذشته‌اش با همه توانش به میدان رفت و یک جورایی از رقبا در دور مقدماتی زهر چشم گرفت.

* شما گفتید یمن درب و داغان بود منظور ده‌نمکی کارگردان معروف سینما هم گفت تیم ملی نباید پنج گل به یمن می‌زد.

ایشان یک صحبت‌هایی انجام داد و من هم جوابش را دادم به نظر ما فوتبالی‌ها این نیست که بخواهی هوای یک تیم را داشته باشی و کمتر گل بزنی وقتی می‌توانی گل‌های زیادی بزنی باید این کار را انجام دهی چه یک گل چه 10 گل.

*حساسترین بازی ما در دور مقدماتی بازی با عراق است خیلی‌ها هم می‌گویند این بازی انتقامی است؟

انتقامی در کار نیست نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند این جور حرف‌ها را همش مطرح کنند من خودم در 2 دوره که درجام ملت‌های آسیا حضور داشتم در هر 2 دوره با عراق همگروه بودیم یک بار باختیم یک بار بردیم. فوتبال ورزش است و همه می‌خواهند از آن لذت ببرند. عراق هم یک تیم است مثل بقیه، فقط با توان تیمی بالاتر. اگر بتوانیم عراق را شکست دهیم راه‌مان برای رسیدن به فینال آسانتر خواهد شد.

*زوج طارمی و سردار را با شما و علی دایی مقایسه می‌کنند؟

نظری در این خصوص ندارم اما در خصوص طارمی و سردار باید بگویم هر دوی آنها خوب کار می‌کنند سردار گلزن قهاری است از موقعیت‌ها خوب استفاده می‌کند من قبل از بازی‌ها هم گفته بودم ما خط حمله بسیار خوبی داریم. در کنار این دو وحید امیری، ترابی، دژآگه و کریم انصاری‌فرد هم حضور دارند.

*چقدر برای مهاجمان ایرانی شانس آقای گلی قائل هستید؟

آقای گلی زیاد مهم نیست مهم رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی است.

*شما گفتید سردار مهاجم قهاری است اما او مدام خداحافظی می‌کند و مدام باز می‌گردد؟

او یک بار بیشتر خداحافظی نکرده یک بار هم زیاد مهم نیست احتمالا دلایلی داشته و قانعش کردند حالا که برگشته و در خدمت تیم ملی است.

*این روزها بحث رفتن کی‌روش به تیم ملی کلمبیا شنیده می‌شود؟

اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم هنوز که نرفته هر وقت رفت در خصوصش صحبت می‌کنیم اما اگر قرار است برود باید یکی در حد او را بیاوریم اگر قرار است مربی درجه 2 و 3 بیاورم مربی ایرانی باشد بهتر است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز