خبرگزاری کار ایران

مشکل شارلوا حل شد

اختلاف مالی زیاد استقلال و نورافکن

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۳۵۶

بازگشت امید نورافکن به استقلال با اما و اگر‌هایی روبه‌رو شده است.

به گزارش ایلنا، بازگشت امید نورافکن به استقلال با اما و اگر‌هایی روبه‌رو شده است. حتی از صحبت‌های اخیر مدیران باشگاه می‌شود اینگونه برداشت کرد که بازگرداندن امید ناموفق بوده و این پرونده در آستانه بسته شدن و رفتن به بایگانی قراردارد. در ابتدا مشکل به توافق رسیدن با باشگاه شارلوای بلژیک بود تا بازیکن ایرانی‌اش را قطعی یا قرضی در اختیار استقلال قرار دهد.

گویا پس از کش و قوس‌های فراوان باشگاه بلژیکی رضایت داده و توافق کرده تا نورافکن به صورت قرضی از این تیم جدا شود. اما این فقط 50 درصد ماجراست و هنوز توافق استقلالی‌ها با کاپیتان تیم ملی امید باقی مانده است. از آنجا که باشگاه برای در اختیار گرفتن امید مجبور است در این بی‌پولی و گرانی دلار، به شارلوا مبلغی را پرداخت کند، مبلغ پیشنهادی‌اش به امید بسیار کمتر از حد انتظار او است.

یکی از نزدیکان امید می‌گوید اختلاف مالی این بازیکن با باشگاه بسیار زیاد است به شکلی که آبی‌ها تقریبا نصف پولی که مد نظر نورافکن است را به او پیشنهاد کرده‌اند و حتی به یک نقطه و رقم مشترک نزدیک هم نیستند. گویا امید به مدیران باشگاه اعلام کرده با رقم پیشنهادی استقلال به لحاظ مالی ضرر می‌کند و اگر در شارلوا بماند بهتر است.

چانه‌زنی‌های دو طرف همچنان ادامه دارد و تلاش می‌کنند تا به یک توافق دلخواه نزدیک شوند که تاکنون بی‌نتیجه مانده است. قرار است ظرف دو، سه روز آینده تکلیف بازگشت امید به استقلال روشن شود. اگر آبی‌ها با بازیکن سابق‌شان به توافق نرسند آن‌وقت احتمال دارد او به مسیر تیم‌های دیگر و رقبای استقلال را در پیش بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز