خبرگزاری کار ایران

اختلافی بین کادرفنی تیم ملی امید و بزرگسالان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۱۶۹

هافبک تیم ملی امید گفت:‌ پیشنهادی از طرف استقلال بامن نشده و من می‌خواهم به ترکیب اصلی تیمم در بلژیک برسم.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن که برای تماشای دیدار ایران و ترینیداد و توباگو به استادیوم آزادی آمده بود هنگام خروج از ورزشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط خود گفت: فعلا در اردوی تیم ملی امید هستم و مشغول آماده سازی برای مسابقات هستیم. برای تیم ملی بزرگسالان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه اختلافاتی بین تیم‌ ملی بزرگسالان و تیم ملی امید وجود دارد، گفت: فکر نمی‌کنم مشکلاتی بین تیم ملی بزرگسالان و امید وجود داشته باشد. ما هم امروز به ورزشگاه آمده‌ایم تا از تیم ملی بزرگسالان حمایت کنیم و از همین موضوع نشان می‌دهد مشکلی وجود ندارد. امیدوارم آنها هم بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی کسب کنند.

وی در خصوص اینکه چرا ملی‌پوشان زود ورزشگاه را ترک می‌کنند، گفت: ما جلسه فنی داریم و باید به جلسه فنی برسیم ضمن آنکه در یک ساعت خاصی شام می‌خوریم و باید در همان ساعت در اردو حاضر باشیم. ضمن آنکه ما فردا تمرین داریم در بازی دوستانه با عمان هم مربیان به چیزی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

هافبک تیم ملی امید  در خصوص اینکه شایعه شده به استقلال برمی‌گردد، گفت: من تا ماه ژانویه بیش از یک ماه و نیم وقت دارم و می‌توانم یک تصمیم خوب بگیرم. البته هنوز چیزی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که احتمال بازگشتش وجود دارد یا خیر، گفت: اصلا مسئله خاصی نبوده و فقط و فقط می‌خواهم خوب تمرین کنم و به ترکیب اصلی شارلروا برسم.

نورافکن تاکید کرد: فوتبال اروپا با فوتبال ایران تفاوت دارد. ما باید صبر کنیم تا بازی به ما برسد. امیدوارم صبر بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی در نهایت به حضور آنها در تیم‌های بزرگ منجر شود.

هافبک سابق استقلال در خصوص بازگشت منصوریان به لیگ برتر و اینکه شایعه شده وی ممکن است به ذوب‌آهن برود، گفت:‌ منصوریان بر گردن من حق دارد و امیدوارم او بهترین نتایج را کسب کند. من الان شرایطم با گذشته فرق می‌کند و هنوز چیزی برای آینده‌ام مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز