خبرگزاری کار ایران

به مناسبت خداحافظی مهدی کریمیان؛ از گل قهرمانی تا فرار از مرگ (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۴۸

هافبک سابق تیم‌های لیگ برتری از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی کریمیان، هافبک سابق چند تیم لیگ برتری و یکی از بازیکنان پرافتخار فوتبال ایران ساعتی پیش خداحافظی خود را از دنیال فوتبال اعلام کرد و عنوان داشت از این پس قصد دارد تحت عناوین دیگر و خارج از مستطیل سبز به فوتبال خدمت کند.

کریمیان سابقه بازی در سپاهان، ذوب آهن، برق شیراز، استقلال تهران، تراکتورسازی و فجر سپاسی را در کارنامه دارد و 3 عنوان قهرمانی در لیگ برتر با سپاهان و یک جام حذفی با تراکتورسازی را در ویترین افتخاراتش دارد.

فوتبالدوستان شاید کریمیان را با دو اتفاق بیش از سایر نقش آفرینی‌هایش به یاد بیاورند. یکی گل قهرمانی سپاهان و دیگری نجاتش از تصادف سخت.

لیگ یازدهم بود که سپاهان با کرانچار صدرنشین لیگ برتر بود ولی صدای نفس‌های استقلال و تراکتورسازی را پشت سر خود احساس می‌کرد که منتظر یک لغزش کوچک بودند تا جای شاگردان کرانچار را در صدر جدول بگیرند. بازی با شاهین بوشهری که برای فرار سقوط می‌جنگید تا ثانیه‌های پایانی با تساوی بدون گل در پیش بود ولی در دقیقه 4+90 کریمیان گل برتری تیمش را زد و البته تیم سابق، تیم شهر خود که فوتبالش را از آنجا شروع کرده بود را در آستانه حذف از لیگ برتر و سقوط به لیگ یک قرار داد. او پس از گلزنی بی‌اختیار به گریه افتاد.

مورد بعدی مربوط به تصادف شدید او در تبریز بود. در لیگ دوازدهم زمانی که بازیکن تراکتورسازی بود تصادف سختی را تجربه کرد و باعث شد چند ساعت به کما برود. اخبار خوبی به گوش نمی‌رسید و محافل غیررسمی از احتمال عدم به هوش آمدن او خبر می‌دادند و حتی شایعات خبر فوت اومد هم منتشر شده بود که به سرعت تکذیب شد. دعای مردم و هواداران تراکتورسازی کارگشا بود و مهدی نه تنها بهبود پیدا کرد، که خیلی زود هم به میادین فوتبال برگشت.

حجم ویدیو: ۴.۵۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز