خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های عجیب سرمربی تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها

کارلوس کی‌روش: آرزوی ایران حضور در جمع چهار تیم برتر جام ملت‌هاست/ ژاپن، استرالیا و کره جنوبی سه تیم برتر آسیا هستند!

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۱۴

​در آستانه جام ملت‌ها و در شرایطی که فوتبالدوستان امیدوارند با دومین حضور تیم ملی به همراه کارلوس کی‌روش در این رقابت‌ها مدعی قهرمانی باشند، سرمربی تیم ملی مدعی شده سه تیم برتر آسیا ژاپن، استرالیا و کره جنوبی هستند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی اردوی خود در دوحه را برای حضور موفق در جام ملت‌ها استارت زده و در حاشیه تمرین امروز اصحاب رسانه صحبت‌های جالبی از زبان سرمربی تیم ملی شنیدند که متن کامل آن در ادامه می‌آید.

انتقاد از برپایی اردو در قطر

از بعد شرایط اردویی باید بگویم در کمپی فوق العاده حضور داریم و باید مراتب تشکر خود را از حمایت خاص قطری ها بیان کنیم که در آماده سازی به ما کمک بسیاری کردند. وقتی شما چیزی برای استفاده ندارید هر چیزی که به شما ارائه می شود را باید متشکر باشید و واقعیت این است اگر قطر و حمایت آنها الان نبود ما هم هیچ اردویی الان نمی توانستیم برگزار کنیم و باید در ایران می ماندیم. در نتیجه باید تشکر کنیم از کشور قطر و رئیس فدراسیون آن باید خداراشکر کنیم که الان اینجا حضور داریم.

درهای تیم ملی تا آخرین دقایق برای بازیکنان ملی پوش باز است

ما ذهنیت شفافی درباره آنچه که می خواهیم داریم اما متاسفانه مصدومیت باعث شده تا تعدادی از بازیکنان تیم ملی در فرم ایده آل نباشند. بازیکنانی همچون علی قلی زاده، صادق محرمی ، کاوه رضایی و ... از شرایط خود دور هستند اما ما تا آخرین فرصت در انتظار آنها خواهیم ماند تا ببینیم که این بازیکنان می توانند به بهبودی دست پیدا کنند یا خیر و درهای تیم ملی تا آخرین دقیقه برای آنها باز خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران حضور در نیمه نهایی را دستاورد خوبی دانست و گفت: همه می‌دانند که فوتبال اتفاق ساده نیست. در فوتبال هیچ چیزی راحت به دست نمی‌اید مخصوصا برای تیم ملی ایران. که نه تنها باید حواسمان به اتفاقات در زمین، بلکه به حواشی بیرون از زمین هم باید باشد و برای ما آسان نیست. فوتبال تنها برای مربیانی که تازه از تعطیلات بازگشته و دوست دارند درباره دیگران صحبت کنند، راحت است و برای تمام‌ تیم‌های حاضر در مسابقات دشوار و سخت خواهد بود. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و برای قهرمانی خواهیم جنگید. ما بسیار فروتنانه به جام ملت‌ها ورود می‌کنیم. اعتماد به نفس بالایی داریم و با ایمان بسیار خوبی به توانایی‌های که از آن بهره می‌بریم داریم. در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی اول مقابل یمن است و این مسابقه پراهمیت‌ترین است. بعد از سپری کردن آن بازی به مسابقات دیگر فکر می‌کنیم. این را فراموش نکنید که آرزوی ایران حضور در جمع چهار تیم برتر نهایی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. به نظر بنده سه تیم هستند که شایستگی حضور در بین چهار تیم نهایی را دارند. استرالیا، ژاپن و کره جنوبی سه تیم برتر قاره هستند که پیشینه بسیار درخشانی دارند. به غیر از تیم‌هایی که به آن اشاره کردم باقی تیم‌ها برای یک جایگاه باقی مانده و حضور در نیمه نهایی خواهند جنگید. کشورهای ایران، ازبکستان، عربستان ، قطر، چین و امارات برای آن یک جایگاه باقی مانده خواهند جنگید. آن سه تیم نام برده به دلیل سرمایه گذاری که قبلا انجام دادند و به خاطر کارهای فنی که دارند حضورشان در نیمه نهایی تضمین شده است. ما تلاش می‌کنیم آن یک سهمیه را به دست آوریم.

 کی‌روش در ادامه حرف‌هایش به خبرنگاران گفت:

اگر بخواهیم این سهمیه را به دست آوریم باید تلاش تیمی بسیار زیادی انجام دهیم و ما باید یک بار برای همیشه اختلافات موجود در تیم را حل کنیم. مشکلات بسیار جدی داریم که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم. اگر بخواهیم به آن نقطه برسیم باید با تعهد بالا مشکلات جدی که داریم را حل کنیم. در حال حاضر هیچ کس نمی‌داند که چه صحبتی را مقابل چه کسی انجام می‌دهد. این مشکلات درونی یک بار برای همیشه باید از سوی رییس فدراسیون با نگاه صادقانه حل بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز