خبرگزاری کار ایران

سرمربی پرتغالی همچنان به دنبال امتیاز شخصی پیش از تورنمت‌ها

​نفوذ رقیب به رختکن کی‌روش؛ بی احترامی ادامه‌دار سرمربی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۴۸۰

سرمربی تیم ملی علیرغم اینکه طی روزهای اخیر با رفتاری غیرحرفه‌ای و عدم پاسخگویی به رسانه‌های داخلی همراه بوده، به رسانه ترینیداد و توباگو اجازه حضور در رختکن و مصاحبه با خود را داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی روش همانند چند سال اخیر پیش از تورنمنت‌ها با رفتار عجیب خود جامعه خبری و هواداری را در شوک فرو برده و امیدوار است اینچنین باز به خواسته‌های خود پیش از جام ملت‌ها دست یابد.

بعد از غیر فعال کردن حساب‌های اینستاگرامی برخی بازیکنان و عدم گفتگو با اصحاب رسانه طی چند روز اخیر، پایان بازی با ترینیداد و توباگو با اتفاق عجیب و غیرحرفه‌ای از سوی او همراه شد. خبرنگار ترینیداد و توباگویی با اعلام اینکه موفق به گفتگو با سرمربی تیم ملی ایران در رختکن این تیم شده است این صحبت‌ها را در نشریه خود انتشار داده است.

نشریه‌ی گاردینِ ترینیداد و توباگو که در این کشور کارائیبی منتشر می‌شود امروز با انتشار گزارشی به مصاحبه‌ای اشاره کرد که خبرنگار این نشریه در رختکن تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی انجام داده است. خبرنگار این نشریه‌ی ترینیدادی می‌نویسد که کی‌روش در ابتدای مصاحبه به او گفته که از سطح بالای تیم ملی ترینیداد و توباگو تحت تاثیر قرار گرفته است.

 کی‌روش در این مصاحبه گفته:" متاسفانه امروز کیفیت زمین چمن برای هر دو تیم خوب نبود چون این چند روز در ایران خیلی باران باریده. ولی به نظر من این بازی برای هر دو تیم مزایای زیادی داشت. ما از سال 2014 تا امروز همدیگر را ندیده بودیم. البته نسبت به آن روزها خیلی چیزها تغییر کرده. فقط بعضی از بازیکنان آن زمان ترینیداد هنوز در تیم ملی شما هستند و در تیم ملی ایران هم فقط دو سه بازیکن از آن روزها در تیم ملی حضور دارند ولی دیدیم که بازی ما به همان کیفیت بازی سال 2014 برگزار شد. از اینکه فرصت پیدا کردیم که دوباره مقابل ترینیداد و توباگو بازی کنیم خوشحالم".

کی‌روش در ادامه‌ی مصاحبه می‌گوید:" من از توان ترینیداد برای جنگیدن، بازی کردن و ضدحمله تحت تاثیر قرار گرفتم. شک ندارم در شرایط محیطی بهتر، تیم شما به مراتب بهتر از این بازی می‌کند. متاسفانه به دلیل وضعیت بد چمن امروز بازیکنان تکنیکی ایران و به خصوص بازیکنان تکنیکی ترینیداد نتوانستند خودشان را نشان بدهند".

به گزارش نشریه‌ی ترینیدادی، کی‌روش که چهار سال پیش هم با ایران در یک بازی دوستانه به مصاف ترینیداد رفته به خبرنگار این نشریه گفته که در تیم ملی ترینیداد پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده. کی‌روش به خبرنگار ترینیدادی می‌گوید که تیم ملی این کشور متراکم‌تر، تهاجمی‌تر و سازمان‌یافته‌تر از قبل بازی می‌کند و با جوانانی که به ترکیب این تیم اضافه شده، سرشار از انرژی است.

کی‌روش در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود می‌گوید:" به نظر من شما آینده‌ی روشنی در پیش دارید. می‌خواهم از شما به خاطر این فرصت و به خاطر این بازی دوستانه تشکر کنم. بازی با ترینیداد برای ما فرصت بی‌نظیری است چون بازیکنان ما می‌توانند در مقابل فوتبالیست‌هایی بازی کنند که تکنیک بالا دارند، سرعتی هستند، فوتبال را می‌شناسند و قدرت بدنی‌شان بالا است. برای همین ما می‌توانیم از بازی مقابل ترینیداد چیزهای زیادی یاد بگیریم و پیشرفت کنیم".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز