خبرگزاری کار ایران

پیشرفت محسوس آبی‌پوشان در ۲ هفته اخیر

یک استقلال متحول شده با تدابیر وینفرد شفر

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۹۳

استقلال تهران در دو هفته گذشته عملکرد بهتری در فاز تهاجمی داشته و موفق شده 8 گل به ثمر برساند، یعنی آبی‌پوشان 44 درصد از گل‌های خود در فصل جاری را در دو بازی آخر خود به ثمر رسانده‌اند.

به گزارش ایلنا،استقلال تهران در دو هفته گذشته عملکرد بهتری در فاز تهاجمی داشته و موفق شده 8 گل به ثمر برساند، یعنی آبی‌پوشان 44 درصد از گل‌های خود در فصل جاری را در دو بازی آخر خود به ثمر رسانده‌اند.

پیشرفت شاگردان شفر محسوس بوده و آبی‌های تهران یک سوم پیروزی‌های خود را در همین مقطع بدست آورده‌اند یعنی 25 درصد امتیازهای‌شان را هم در همین دو هفته کسب کرده‌اند. نکته مثبت دیگر آبی‌های پایتخت این است که عملکرد بهتر آنها در فاز تهاجمی در حالی اتفاق افتاده که کماکان استحکام خط دفاعی خود را نیز حفظ کرده‌اند و در این دو هفته هیچ گلی دریافت نکردند یعنی کماکان میانگین عالی 4/0 گل خورده در هر بازی را برای خود حفظ کرده‌اند.

استقلال اکنون بعد از پرسپولیس که میانگین 3/0 گل خورده در هر بازی را دارد، دومین خط دفاع مستحکم لیگ را در اختیار دارد. پیشرفت استقلال در فاز تهاجمی را می‌توان از مقایسه میانگین گل زده در هر بازی آنها قبل از دو بازی اخیر، با این دو هفته دریافت. استقلال پیش از این در هر بازی به طور میانگین تنها 8/0 گل به ثمر می‌رساند اما در دو هفته اخیر به طور متوسط در هر دیدار 4 گل زده که پیشرفت آنها را به وضوح نشان می‌دهد. آنها در مجموع اکنون میانگین 3/1 گل زده را دارند که بیش از دو برابر همین مقطع در فصل پیش است که به‌طور میانگین تنها 6/0 گل به ثمر رسانده بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز