خبرگزاری کار ایران

آتیلا حجازی: شفر می‌تواند تیمش را به روزهای طلایی نزدیک کند

استقلال با برتری مقابل پدیده مدعی قهرمانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۸۷

بازیکن سابق استقلال و فرزند زنده یاد ناصر حجازی با تاکید بر اینکه وینفرد شفر یک مربی بزرگ است و می‌تواند استقلال را متحول کند، گفت: عملکرد شفر و در مجموع کادر فنی رضایت بخش است و هواداران باید شکیبا باشند تا ایشان بتوانند تیم را در مسیر موفقیت قرار بدهد.

به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی روز دوشنبه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: متاسفانه در فوتبال ما افراط و تفریط می‌شود و به کادر فنی فرصت نمی‌دهند، واقعیت این است که شفر سال گذشته عملکرد خوبی داشت و امسال شرایط قبلی را نداشت. زیرا چند بازیکن اصلی از استقلال رفته بودند و طبعا نیاز به زمان داشت تا بتواند خطوط سه گانه را آماده کند. 

وی افزود: خوشبختانه استقلال در بازی‌های اخیر نشان داد که به بالندگی رسیده و از سه بازی 9 امتیاز لازم را کسب کرده که این حرکت رو به جلو مایه امیدواری طرفداران شده است. البته این آغاز راه است و استقلال باید بیش از پیش تقویت شود و خود را برای مصاف حساس مقابل تیم خوب پدیده و نیم فصل دوم آماده کند. 

حجازی در ادامه با تاکید بر اینکه استقلال قابلیت پیروزی در بازی مقابل پدیده را دارد، گفت: مصاف روز پنجشنبه مقابل پدیده بسیار مهم است و قطعا شفر و یکایک نفرات استقلال برای سه امتیاز سرنوشت ساز این بازی بزرگ حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. پدیده امسال خیلی خوب ظاهر شده و لذا استقلال باید با اراده‌ای مصمم و انرژی بالا به مصاف این تیم برود و باتوجه به اینکه این دیدار در تهران برگزار می‌شود، هواداران می‌توانند با حمایت یکپارچه، نقش مهمی در موفقیت تیم محبوب خود داشته باشند. 

وی تصریح کرد: اختلاف امتیازهای مدعیان زیاد نیست و استقلال در صورت برتری مقابل پدیده حتی می‌تواند خود را بعنوان مدعی قهرمانی مطرح کند و با روحیه‌ای دوچندان خود را مهیای حضور در نیم فصل دوم کند. به باور بنده باید در نیم فصل دوم چند مهره محوری جذب شوند و در کنار آن به جوانان آتیه دار نیز میدان داده شود. 

اتیلا در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: طرفداران نباید عجله بخرج دهند و تنها به تشویق و حمایت از استقلال بپردازند تا شفر بتواند با فراغ بال و در فضایی آرمانی، این تیم را به مرز بلوغ روحی و روانی برساند. مطمئن هستم که این مربی، توانمندی بالایی دارد و می‌تواند استقلال را به روزهای طلایی نزدیک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز