خبرگزاری کار ایران

ساکت: بازاریابى و فعالیت‌هاى اقتصادى چالش اصلى فوتبال ماست/ حق پخش تلویزیونى از اهمیت بالایى برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۸۶

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد مسائل مالی فوتبال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون در ابتداى مراسم ضمن قدردانى از کلیه عوامل برگزارى این کارگاه خصوصا مسئولین کمیته هاى بازاریابى فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت: نیازى نیست که در خصوص اهمیت موضوع بازاریابى در فوتبال صحبت کنیم چرا که حضور نمایندگان باشگاه‌ها در این کارگاه اهمیت موضوع را به خوبى نشان مى‌دهد. هدایت ممبینى و صادق درودگر در جلسات متعدد تلاش زیادى براى گسترش همکارى ما با اى اف سى در این زمینه داشتند و خوشبختانه با تلاش تمامى این دوستان همچنین اقاى انصارى شاهد برگزارى این ورک شاپ هستیم.

وی افزود‌: در رویکرد جدید AFC که طى یک سال گذشته گسترش یافته شاهد توجه کنفدراسیون به ارتقاى دانش فدراسیون ها در بخش ها و حوزه هاى گوناگون هستیم که در همین راستا دوره هاى متعددى با حضور نمایندگان و مدرسین کنفدراسیون برگزار شده است. مسئله بازاریابى و فعالیت‌هاى اقتصادى چالش اصلى فوتبال ماست و در این بین حق پخش تلویزیونى از اهمیت بالایى برخوردار است که با وجود چندین سال فعالیت و تلاش فدراسیون هنوز نتوانسته‌ایم به این هدف دست یابیم. امیدواریم این کارگاه نیز در حوزه پیشرفت اقتصاد فوتبال کشور اثرگذار باشد.

در ادامه صادق درودگر مدیر بازاریابى سازمان لیگ نیز ضمن خیرمقدم به حضار اظهار داشت: مسئله بازاریابى قلب تپنده فوتبال است که حیات باشگاهها به آن بستگى دارد.اگر حق واقعى فوتبال داده شود دیگر هیج باشگاهى بدهکار نخواهد بود. امیدواریم این کارگاه نیز در زمینه ارتقاى دانش باشگاهها در این حوزه اثرگذار باشد. پس از صحبت هاى درودگر کارگاه بازاریابى فوتبال به شکل رسمى با حضور النور ممد اف مشاور اى اف سى در زمینه مدیریت زیرساخت و بازاریابى از جمهورى آذربایجان آغاز شد. گفتنى است این کارگاه با حضور مدیران بازاریابى و نمایندگان باشگاه‌ها همچنین هیات‌هاى فوتبال طى دو روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز