خبرگزاری کار ایران

موسوی: دریبل زدن مدافعان پرسپولیس کار راحتی نیست/ انتقادها از زنوزی ناجوانمردانه است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۸۱

مدافع - هافبک ماشین سازی از شرایط این روزهای تیمش صحبت کرد.

سید احمدموسوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ماشین‌سازی اظهار داشت: شرایط خوبی نداریم و تعداد زیادی از بازیکنان ما مصدوم هستند و عزیز معبودی هم با کارت قرمزی که با اشتباه داور گرفت محروم شده است و دست سرمربی برای چیدن بازیکن واقعاً خالی است و در این شرایط باید به مصاف پرسپولیس برویم.

وی افزود: شرایط ماشین سازی در این هفته‌ها به قدری بد بود که در خیلی از پست‌ها بازیکن تخصصی نداشتیم و برای مثال من و مسیح زاهدی هر کدام در 3-4 پست مختلف برای تیم بازی می‌کنیم و همین تغییر پست روی کیفیت بازی هم تاثیر می‌گذارد ولی با این شرایط نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

موسوی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوب و بزرگی است و در سه سال اخیر فکر نمی‌کنم در مجموع 10 باخت هم داشته باشد ولی ما می‌خواهیم از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم و با برد از زمین خارج شویم و فکر می‌کنم نشان داده‌ایم به قدری تیم خوبی هستیم که بتوانیم یقه تیم‌های بزرگ لیگ را بگیریم.

وی افزود: سال گذشته هم پرسپولیس باخت‌های کمی داشت ولی ما داشتیم در آزادی این تیم را شکست می‌دادیم و تا دقیقه 94 از این تیم جلو بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم و 3 امتیاز را از دست دادیم. ما امسال هم بازی‌های زیادی را اینطور از دست دادیم و اگر فوتبال 80 دقیقه بود صدرنشین بودیم.

هافبک ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا می‌تواند از تکنیکش برابر پرسپولیس استفاده کند یا نه، گفت: پرسپولیس مدافعان خوب و بزرگی دارد و همه آنها از بهترین‌های فوتبال ایران هستند و واقعاً کار سختی است بخواهم آنها را دریبل بزنم ولی من همیشه خودم را برای نبردهای سخت و کارهای دشوار آماده می‌کنم و مقابل پرسپولیس هم از تکنیکم استفاده خواهم کرد و امیدوارم بگیرد.

موسوی در مورد حضور تماشاگران در بازی با پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که در بازی پرسپولیس - تراکتورسازی ایجاد شد فکر می‌کنم تماشاگران استقبال خوبی از بازی ما با پرسپولیس داشته باشند و اگر بازی به ورزشگاه یادگار برود سکوها پر می‌شوند و مطمئن باشید هیچ بی‌احترامی هم از روی سکوها شنیده نمی‌شود.

وی در پایان در مورد انتقادهایی که اخیراً به زنوزی می‌شود هم گفت: آقای زنوزی یک عاشق فوتبال است و به فوتبال کشورش خدمت می‌کند و این را بارها نشان داده و به تیم ملی هم کمک‌های زیادی کرده است و درست نیست در موردش اینطور صحبت شود. در فوتبال ایران مالکیت مشترک بین چند باشگاه وجود دارد و نباید روی این موضوع انقدر مانور داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز