خبرگزاری کار ایران

به دنبال سه امتیاز بازی با پرسپولیس هستیم

مسیح زاهدی: در تبریز از پرسپولیس مهمان‌نوازی می‌شود/ کاش زنوزی به جای 2 تیم 4 تیم در لیگ برتر داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۰۵

مدافع ماشین‌سازی در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

مسیح زاهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ماشین سازی در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بعد از بازی با سپاهان خودمان را آماده بازی حساس با پرسپولیس می‌کنیم و انگیزه و روحیه خوبی بین بچه‌ها وجود دارد ولی شرایط تیم خوب نیست و مثل هفته‌های اخیر مصدومان زیادی داریم که باعث شده دست مهاجری در چیدمان تیم تنگ شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس هم کمبود بازیکن دارد گفت: از این نظر شرایط ما و آنها شبیه به هم است ولی در نظر بگیرید پرسپولیس با همین 12-13 بازیکنی که در اختیار دارد توانست به فینال آسیا برسد و شاید از نظر تعداد بازیکن کمبود داشته باشد ولی نفرات مهم و کلیدی در ترکیب خودش دارد.

مدافع ماشین‌سازی در ادامه گفت: بازی خوبی خواهد شد و همانطور که در هفته‌های اخیر دیدید در تبریز به تیمی باج نمی‌دهیم و سپاهان هم تا قبل از اینکه 10 نفره شویم نتوانست به دروازه ما فشار بیاورد و در این بازی هم به دنبال برد هستیم و برای کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

وی در مورد وضعیت خودش هم اظهار داشت: من از ناحیه مچ دست مصدوم هستم و امروز هم با تیم تمرین نمی‌کنم ولی به احتمال زیاد به بازی با پرسپولیس می‌رسم و همه سعیم را می‌کنم که این بازی مهم را از دست ندهم.

زاهدی در مورد مشکلاتی که با باشگاه داشت عنوان کرد: مشکل خاصی نبود و صحبت خوبی با آقای نصیرزاده داشتیم و برطرف شد و قرار است مشکلات مالی هم به زودی حل شود. امسال وضع پرداختی‌ها خوب بوده و تا الان 35 درصد گرفته‌ایم.

وی در مورد اعتراضاتی که به مالکیت همزمان زنوزی بر دو باشگاه تبریزی در لیگ برتر صورت گرفته گفت: من زیاد از قوانین فیفا سر در نمی‌آورم ولی وقتی استقلال و پرسپولیس مالکیت مشترک دارند حتماً این موضوع مشکلی ندارد. وقتی کسی توانایی اداره دو باشگاه را دارد چه اشکالی دارد مالک هر دو باشگاه باشد. اگر کسی بیاید و نتواند پول بازیکنان را پرداخت کند خوب است؟ من حتی می‌گویم شخصی مثل زنوزی کاش به جای 2 باشگاه 4 باشگاه در لیگ برتر داشته باشد.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اینکه در چنین شرایطی بازی میان دو تیم با مالک مشترک باعث ایجاد حرف و حدیث می‌شود، گفت: اگر بازی ما با تراکتورسازی را دیده باشید متوجه می‌شوید که چنین مسائلی اصلاً وجود ندارد. خود آقای زنوزی برای بردن تراکتور بیشترین پاداش در طول فصل را برای ما در نظر گرفت و حتی برای بردن استقلال و پرسپولیس هم قول چنین پاداشی نداده بود. این مسائل اصلاً مطرح نیست.

زاهدی در پایان در مورد اینکه اتفاقات روی سکوهای ورزشگاه آزادی میان تماشاگران پرسپولیس و تراکتور پایش را در بازی ماشین سازی - پرسپولیس باز می‌کند یا نه، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. مردم تبریز همیشه به مهمان‌نواز بودن معروف هستند و همیشه به میهمان خود احترام می‌گذارند و بعید می‌دانم مشکل خاصی پیش بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز