خبرگزاری کار ایران

گفتند علیه مدیریت صحبت کنی ۲۰ درصد جریمه می‌شوی

مسیح زاهدی: کل بودجه ما پول خرد زنوزی هم نمی‌شود/ از نصیرزاده فقط دروغ‌های قشنگ می‌شنویم/ کارگری کنم بهتر از بازی در این شرایط است

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۷۲

مدافع ماشین‌سازی از شرایط سخت این تیم و همچنین مشکلات مالی صحبت کرد.

مسیح زاهدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ماشین‌سازی اظهار داشت: شرایط تیم اصلا خوب نیست و برخلاف چیزی که از بیرون به نظر می‌رسد و تیم خوب بازی می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد اوضاع تیم از داخل خیلی درب و داغان است. در حال حاضر 4-5 بازیکن تیم به دلیل مصدومیت نیستند و حتی جلوی استقلال هم چند نفر از جمله خود من با مصدومیت بازی کردیم و حالا در این شرایط کنعانی‌زادگان هم به تیم ملی دعوت شده و بنده خدا مهاجری نمی‌داند جلوی سایپا چطور 11 نفر به زمین بفرستد.

وی در مورد مسائل مالی باشگاه گفت: شاید باورتان نشود هنوز برخی از ما 50-60 درصد از فصل گذشته طلبکاریم و هر چه صحبت می‌کنیم می‌گویند می‌دهیم ولی خبری نمی‌شود. از بس با نصیرزاده جلسه گذاشتیم و صحبت کردیم زبان‌مان مو در آورد. بنده خدا آقای زنوزی همیشه از افراد خوش حساب بوده است و شنیده‌ام برخی از بازیکنان زمان مدیریت سمندر 130 درصد دریافتی داشتند ولی الان به زنوزی نمی‌گویند وضعیت از چه قرار است و وقتی از مدیر باشگاه می‌پرسد می‌گوید همه چیز عالی است. مطمئنم زنوزی هرچقدر تعهد داشته پرداخت کرده است ولی به دست بازیکن نمی‌رسد. باور کنید کل بودجه ماشین‌سازی 5 میلیارد هم نمی‌شود که این برای زنوزی پول خرد است و اگر بداند طلبکاریم پرداخت می‌کند ولی موفق نشدیم با او صحبت کنیم و هربار او را دیده‌ایم در جمع بوده است و خصوصی نشده صحبت کنیم.

مدافع ماشین‌سازی ادامه داد: در حال حاضر فقط دروغ‌های قشنگ از مدیریت باشگاه می‌شنویم و فقط منتظرند حرف بزنیم و بگویند جریمه می‌شوی. در قرارداد ما بند آورده‌اند که اگر علیه مدیریت صحبت کنید 20 درصد جریمه می‌شوید. منتظر است به جای شما بگوییم تو و او هم بگوید با من بد صحبت کردی و انقدر جریمه می‌شوی. قراردادهای ما 4 نسخه 10 صفحه‌ای است که 4 بند آن برای بازیکن است و همه صفحه‌هایش برای باشگاه است که این کار را نکن و آن کار را نکن. دیگر برایم مهم نیست و از خدایم است که بگویند برو. کارگری هم بکنم بهتر از این شرایط است.

زاهدی در ادامه یادآور شد: من اول فصل از چند تیم پیشنهاد داشتم ولی به باشگاه‌ها نامه می‌زنند و تهدید می‌کنند اگر فلان بازیکن را جذب کنی شکایت می‌کنیم. نساجی من را می‌خواست و با این تهدید‌ها پا پس کشید. چند بازیکن ما را با این شیوه اجازه ندادند جدا شود ولی از الان می‌گویم برای نیم فصل رضایت نامه می‌خواهم. اگر تا الان ماندیم و صحبتی نکردیم فقط به خاطر رضا مهاجری است هرچند نمی‌گذارند صدای ما به جایی برسد. یکی از بازیکنان ما با یک رسانه پرمخاطب مصاحبه کرد و کلی انتقاد کرد ولی صحبت‌هایش را حذف کردند و فقط تعریف و تمجید‌هایش را منتشر کردند. اگر قرار باشد اینطوری هوای هم دیگر را داشته باشند صدای بازیکن به جایی نمی‌رسد. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد مصاحبه می‌کنم و خیلی مسائل را می‌گویم.

وی در رابطه با بازی‌های ماشین‌سازی هم گفت: در این شرایط ما رفتیم جلوی استقلال آنطور که دیدید بازی کردیم. تیمی که قرارداد یک بازیکنش به اندازه بودجه یک فصل تیم ما است. در حال حاضر هم زنده‌روح، خود من، سالاری و چند نفر دیگر مصدوم هستند و کنعانی‌زادگان هم رفت تیم ملی و باید با این شرایط به مصاف تیمی مثل سایپا برویم. ولی مطمئن باشید بازهم برای برد به زمین می‌رویم.

مدافع ماشین‌سازی در پایان خاطرنشان کرد: بازهم از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که دو تیم در تبریز دارد و آنها را به خوبی ساپورت می‌کند و تاکید می‌کنم مشکل از آقای زنوزی نیست و ایشان الان هم اگر بداند ما طلب داریم بلافاصله با ما تسویه می‌کند و مشکل از جای دیگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز