خبرگزاری کار ایران

معبودی: تراکتورسازی مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت/ توجه زنوزی به ماشین‌سازی کم نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۵۵۲

مدافع ماشین‌سازی در مورد شرایط این تیم پس از آمدن مهاجری صحبت کرد.

عزیز معبودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ماشین‌سازی اظهار داشت: تمرینات چند روز بعد از بازی با تراکتورسازی تعطیل شد و بعد از آن زیر نظر آقای مهاجری تمرینات را شروع کردیم و چند بازیکن جدید هم اضافه شده‌اند که امیدوارم روند تیم بهتر شود.

وی در مورد تغییرات کادرفنی گفت: من نمی‌توانم در مورد تغییرات صحبت کنم و ما تابع باشگاه هستیم و هر تصمیمی گرفته شود ما کارمان را انجام می‌دهیم. مهاجری هم از مربیان خوب لیگ است و توانایی‌هایش را ثابت کرده است و با توجه به همکاری سابقش با کریمی با تفکرات او آشنایی دارد. آقای کریمی از مهاجری به عنوان بهترین شاگردش یاد می‌کرد.

بازیکن ماشین‌سازی در مورد بازی با تراکتور عنوان کرد: قبل از بازی بحث تبانی مطرح شد ولی مشخص شد اینطور نبوده است. هرکس بازی را دیده تایید می‌کند که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی برنده باشیم. 2 توپ به تیر دروازه تراکتور زدیم که نشان از بدشانسی ما داشت.

معبودی در ادامه گفت: این مسائل مربوط به تبانی و این صحبت‌ها همیشه مطرح است ولی واقعاً همچین چیزی نبود و تراکتور مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. اگر واقعا تبانی بود ما می‌رفتیم 5 گل بخوریم نه اینکه 2 بار توپ را به تیر دروازه تراکتورسازی بزنیم.

وی در مورد اینکه با رفتن زنوزی به تراکتورسازی اوضاع ماشین‌سازی تغییر کرده یا نه، عنوان کرد: به هیچ وجه تغییر خاصی از این جهت نداشتیم. همان امکانات و شرایط فصل های قبل در اختیار ما هست و اینطور نیست که زنوزی به تراکتورسازی رفته و ما را فراموش کرده باشد.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اضافه تیموریان و چند بازیکن دیگر هم گفت: ما در میانه زمین نیاز به تقویت داشتیم و بازیکنان آن پست اکثراً جوان هستند و تجربه یکی مثل آندو می‌تواند خیلی به ما کمک کند و رهبری میانه زمین را بر عهده بگیرد. بازیکنان دیگر هم نفرات خوبی هستند که می‌توانند به تقویت تیم کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز