خبرگزاری کار ایران

بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر:

ماشین‌سازی و بی‌توجهی مالک تبریزی به فرزند دوم

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۶۷۲

ماشین سازی در نقل و انتقالات تحت تاثیر خصوصی شدن تراکتورسازی قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ماشین سازی که مالکیت مشترکی با تیم تراکتور سازی دارد تابستان آرامی را نسبت به همشهری خود سپری کرد و بیشتر توجهات در تبریز به تیم تراکتورسازی تبریز بود که این امر باعث ناراحتی کادرفنی و بازیکنان این تیم با ریشه آذربایجانی شد.

البته با تمام این کش و قوس ها فیروز کریمی تا حدی در جذب بازیکن خوب عمل کرد و با بودجه ی محدودی که داشت توانست چند بازیکن را جذب کند البته خروجی های این تیم تبریزی هم زیاد بود و این امر در ابتدای فصل باعث شد نتیجه گیری این تیم همراه با نوسان باشد .

با کنار رفتن فیروز کریمی و سپردن سکان این تیم به رضا مهاجری حالا او کار سختی را در هماهنگ کردن نفرات خود دارد چراکه بازیکنان جدید با نظر او جذب نشده اند و باید منتظر ماند و دید که چه عملکری را در فصل پیش رو خواهند داشت و آیا می توانند دو سهمیه تبریز را در لیگ برتر حفظ کنند یا نه ؟؟

فریدبهزادی کریمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمدمهدی زاده،هری فورستر،آندرانیک تیموریان، توحیدغلامی و مکسی میلیان فرانسیسکو جذب این تیم شدند تا این تیم که تا پیش از این با نمام گسترش فولاد تبریز فعالیت می کرد دستخوش تغییرات زیادی در کادر بازیکنان خود شود.

از بازیکنانی که در تابستان این تیم را ترک کردند می توان به سامان نریمان جهان، کوروش ملکی، علیرضا نقی زاده، احمدزنده روح، یوسف سید و سیداحمد موسوی اشاره کرد.

بازیکنان ورودی

فریدبهزادی کریمی- محمدحسین کنعانی‌زادگان- احمدمهدی زاده-هری فورستر-آندرانیک تیموریان-توحیدغلامی - مکسی میلیان فرانسیسکو

بازیکنان خروجی

سامان نریمان جهان- کوروش ملکی- علیرضا نقی زاده- احمدزنده روح- یوسف سیدی - سیداحمد موسوی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز