خبرگزاری کار ایران

مورد عجیب حریف پرسپولیس/ عاشق تقسیم امتیاز؛ متنفر از باخت، بی علاقه به برد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۴۲

ماشین سازی در این فصل از رقابت های لیگ برتر 10 تساوی را به نام خود ثبت کرده اند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باید روز پنجشنبه به مصاف ماشین سازی تبریز برود. دیداری که حساسیت های فراوانی برای تیم برانکو خواهد داشت.

حریف این هفته پرسپولیس نکته عجیبی دارد. آنها در این فصل از رقابت ها در 76 درصد مسابقات امتیازات را با حریف خود تقسیم کرده اند. ماشین سازی بعد از 5 هفته اول با فیروز کریمی که به 4 تساوی و یک باخت منجر شد و در ادامه یک بازی با مربی موقت به همشهری خود باختند از هفته هفتم با رضا مهاجری به رقابت ها برگشتند. 

ماشین سازی از آن روز تا به حال در 7 بازی به 6 تساوی و یک برد دست پیدا کرده اند. آنها 7 هفته است که شکست نخورده اند و البته فقط در یک مسابقه برنده شده اند. هم در کنار صنعت نفت کمترین برد را دارند و هم بعد از پرسپولیس، سپاهان و پدیده کمترین باخت را به نام خود ثبت کرده اند.

ماشین سازی دو بار در لیگ و یک بار در جام حذفی شکست خورده است. هر سه باخت آنها در تبریز بوده است. دو تا در بنیان دیزل و دیگری در ورزشگاه یادگار امام. شاید همین مساله بتواند نکته دلگرم کننده ای برای تیم برانکو باشد. برانکویی که حدود سه فصل است به هیچ تیم تبریزی نباخته است و حالا با تیمی خسته باید به مصاف سبزپوشان با انگیزه برود که فقط به برد مقابل پرسپولیس می اندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز