خبرگزاری کار ایران

داغ جام حذفی هنوز روی دل ما مانده است

مهاجری: راه رفتن در زمین سخت بود/ 5 دقیقه آخر خوش شانس بودیم؛ دست ما بسته است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۸۶۸

سرمربی ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی با سایپا صحبت های جالبی را بر زبان‌ آورد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی بدون گل مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر در روزی که زمین کیفیت بسیار بدی داشت بازنده نشدیم. راه رفتن در این زمین هم سخت بود و اعضای دو تیم بسیار خسته بودند. سلامت بازیکن باید جزو اهداف سازمان لیگ باشد. در این شرایط هم ما و هم سایپا ممکن بود متضرر شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ در نیمه دوم سایپا روی توپ‌های بلند به ما فشار آورد. البته آنها فرصت زیادی به دست‌ نیاوردند. در 5 دقیقه آخر تحت فشار بودیم و می‌توانیم خودمان را تیم خوش شانس در این دقایق بدانیم. در طول بازی چند فرصت خوب داشتیم اما استفاده نکردیم. نباید از فرصت‌هایمان خیلی راحت بگذریم. تا نیم فصل باید پیش برویم و سپس نفرات مدنظر را بگیریم. خیلی از نفرات در پست غیر تخصصی به میدان رفتند و این نشان می‌دهد دست ما بسته است. تیم دایی بسیار خوب است و یک امتیاز می‌تواند راضی کننده باشد.

مهاجری در مورد اینکه به جز جام حذفی تیمش عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: داغ جام حذفی هنوز روی دل ما مانده است. چند جلسه با مدیر عامل برگزار کردیم. تا نیم فصل نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. قول حمایت به ما داده شده است. بازیکنان الان بیش از توان خود تلاش می‌کند. در چند بازی گذشته اگر نگاه کنید 90 درصد ترکیب ما ثابت بوده است. در این شرایط آرام آرام تحلیل می‌رویم. بازیکنان ما با غیرت کار می‌کنند تا در همین شرایط آماده باشیم.

وی در مورد اینکه آیا اینکه می‌گوید از کسب یک امتیاز راضی است نشان از عملکرد نه چندان خوب تیمش دارد، افزود: در صحبـت‌های قبلی‌ام گفتم ما در این بازی 3 فرصت تک به تک داشتیم اما توپ‌ها وارد دروازه نشد. بردن خیلی خوب است اما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. به جز دقایق پایانی مابقی بازی متعادل بود. ما مقابل تیم خوب سایپا با کادرفنی قوی‌اش بازی می‌کردیم. همچنین بازی خارج از خانه داشتیم و همین یک امتیاز بد نبود. باید در بازی‌های داخل خانه برنده شویم و امتیاز از دست ندهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز