خبرگزاری کار ایران

احمد موسوی: از ماشین سازی حمایت شود به بالای جدول می‌رسیم/ انگیزه زیادی داشتم به پارس جم گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۵۳

بازیکن ماشین سازی در مورد پیروزی برابر پارس جم صحبت کرد.

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پارس جم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و انگیزه زیادی داشتیم تا دست پر از جم خارج شویم و بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم و خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم و به خواسته‌مان رسیدیم.

وی افزود: می‌توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم ولی بدشانسی آوردیم و در زمان بدی گل خوردیم و کار به 120 دقیقه کشید. در آن دقایق شاید از نظر روحی کمی ضربه خوردیم ولی خیلی زود به خودمان برگشتیم و توانستیم دوباره بازی را در دست بگیریم. ما حتی آماده رفتن به ضربات پنالتی هم بودیم ولی خدا را شکر در همان 120 دقیقه کار تمام شد.

بازیکن ماشین سازی در ادامه گفت: پارس جم تیم خیلی خوبی است و فکر می‌کنم آخرین باختش در جم را هم فصل گذشته مقابل ما داده بود. کار خیلی سخت و ارزشمندی انجام دادیم و مطمئن باشید پارس جم در خانه به راحتی امتیاز نخواهد داد.

موسوی در مورد گلی که به ثمر رساند عنوان کرد: انگیزه زیادی داشتم و بعد از اتفاقاتی که در پارس جم برایم افتاده بود می‌خواستم در این بازی گلزنی کنم و خدا را شکر موقعیت خوبی در اختیارم قرار گرفت و توانستم به نتیجه برسانم.

وی در ادامه عنوان کرد: من و مسیح زاهدی به جم رفتیم و با خود آقای تارتار صحبت کردیم. می‌دانستم بازیکنانی که در کناره‌ها در تیم‌های ایشان بازی می‌کنند دیده می‌شوند ولی بعد که متوجه شدیم باشگاه مشکلات مالی دارد و خبری از پول نیست برگشتیم.

بازیکن ماشین سازی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی حال حاضر باشگاه گفت: خیلی دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم و مشکلات درون خانوادگی است و به زودی هم حل می‌شود. آقای زنوزی برای فوتبال تبریز هزینه می‌کند و دستش درد نکند و این فصل تراکتورسازی وقت زیادی از ایشان گرفته و گرفتار هستند ولی مطمئنم معوقات ما به زودی پرداخت می‌شود و فصل‌های قبل هم به همین شکل بوده است.

موسوی در مورد شرایط ماشین‌سازی هم گفت: شرایط خوبی داریم و اگر حمایت شویم مطمئنم به رتبه‌های بالای جدول می‌رسیم. در 4 دیدار اخیر 3 برد داشتیم و یک تساوی در اهواز به فولاد دادیم که آنهم کمتر از برد نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز