خبرگزاری کار ایران

موسوی: داور وقتی فهمید اخطار داشتم تعجب کرد/ به تصمیم نصیرزاده احترام می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۰۵

هافبک ماشین‌سازی در مورد بازی با پارس جم صحبت کرد.

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پارس جم اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و احتیاج زیادی به 3 امتیاز این بازی داشتیم و با کسب اولین بردمان سعی داشتیم خودمان را از زیر فشار خارج کنیم و خوشبختانه از تک گلی که زدیم استفاده کردیم و توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به سبک کار مهاجری و شباهتش به فیروز کریمی گفت: شباهت‌هایی میان کار آنها وجود دارد ولی تفاوت‌هایی هم در این میان هست که رفته رفته خودمان را با کادر جدید و تفکرات جدید هماهنگ می‌کنیم و به مرور نتایج تیم هم بهتر خواهد شد.

هافبک ماشین‌سازی در مورد انتقاداتی که از بازی دفاعی ماشین‌سازی می‌شود عنوان کرد: زمان کریمی شاید سبک بازی من فشردگی در خط دفاع و استفاده از ضد حملات بود ولی مهاجری تفکراتش به این صورت نیست و فوتبالش هجومی تر است. بازی روز گذشته شرایط خاص خودش را داشت و خیلی زود به گل رسیدیم و همین موضوع باعث شد کمی محتاط‌ بازی کنیم. با این وجود بازهم موقعیت گل داشتیم و در دقیقه 90 اگر روی پیمان بابایی آن خطا انجام نمی‌شد به نظرم به گل دوم می‌رسیدیم.

موسوی در مورد اخراجش از بازی توسط داور گفت: کارت زرد اولم درست بود و تمارض کردم ولی روی اخطار دوم داور باید به یک تذکر بسنده می‌کرد. خودش هم یادش نبود که من اخطار دارم و وقتی کارت را از جیبش در آورد و دید باید اخراج شوم تعجب کرد. شاید اگر تجربه بیشتری داشت من اخراج نمی‌شدم. در زمان بدی اخراج شدم و 30 دقیقه تیم 10 نفره زیر فشار شدیدی بازی کرد ولی خدا را شکر که نتیجه را حفظ کردیم.

وی در مورد صحبت‌های نصیرزاده مبنی بر جریمه شدنش به خاطر اخراج از بازی خاطرنشان کرد: این مصاحبه ایشان را ندیدم و فقط شنیدم که چنین صحبتی کردند. ایشان مدیرعامل باشگاه است و هر تصمیمی بگیرند به آن احترام می‌گذارم ولی باید با او صحبت کنم و توضیحاتم را بشنود و مطمئنم بعد از این موضوع به من حق می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز