خبرگزاری کار ایران

برانکو، همیشه پیروز مقابل تراکتور

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۳۰۸

دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایلنا، دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در تاریخ بازی‌های لیگ برتر تا به امروز 20 بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بازی ها سرخ‌پوشان تهران صاحب 9‌پیروزی و قرمزهای تبریز صاحب 8 برد شده‌اند و سه رویارویی دو تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

مرد همیشه پیروز

برانکو در تقابل با تراکتورسازی موفق بوده و شکستی در کارنامه‌اش دیده نمی‌شود. چهار پیروزی و دو تساوی حاصل کار برانکو برابر تیم اول شهر تبریز است. دیدار رفت لیگ پانزدهم با یک گل به سود تیم پرسپولیس تمام شد و بازی برگشت هم نتیجه‌ای بهتر از مساوی یک بر یک در بر نداشت.

اقتدار برانکو

پرسپولیس در لیگ شانزدهم در بازی رفت به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت با سه گل جدی‌ترین رقیب خود در راه کسب عنوان قهرمانی را مغلوب کرد و در فصل پیش هم برانکو در تبریز مچ یحیی را خواباند و در تهران هم تراکتور را با 2 گل شکست داد. تا پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ، تراکتوری‌ها سه پیروزی بیشتر از پرسپولیس در تاریخ دیدارهای دو تیم در لیگ برتر داشتند اما حالا، سرخ‌های تهران با یک پیروزی بیشتر، این رکورد را نیز از آن خود کرده‌اند.

تراکتور در رویای اقتدار از دست رفته

در پایان لیگ چهاردهم، تراکتور ۳ پیروزی بیشتر از پرسپولیس داشت و قاطعانه بر قرمزهای پایتخت غالب بود. اما فصل بعد، آنها در تبریز بازی را به پرسپولیس واگذار کردند تا روند شکست‌‌ناپذیری‌شان در خانه از بین برود. پس از دو تساوی در آزادی و یادگار، آن‌ها با ۳ گل مغلوب تیم برانکو شدند و در لیگ هفدهم نیز باخت را در دیدار رفت و برگشت پذیرفتند.

مرد کروات به تراکتور نمی‌بازد

از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ، سرخ‌‌ها موفق شدند برای اولین بار پس از بازگشت تراکتور به لیگ، این تیم را در تبریز شکست دهند. آنها بعد از یک و نیم دهه تراکتور را دبل کردند. آخرین پیروزی تراکتور برابر پرسپولیس به 3 سال و 8 ماه پیش بر می‌گردد که تی‌تی‌ها موفق شدند با گل شاهین ثاقبی پرسپولیس را شکست دهند. تراکتور در پایان آن فصل به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و پرسپولیس نیز هشتم شد.

برتری مطلق پرسپولیس در آمار

از لیگ پانزدهم، سرخپوشان پایتخت نتایج خوبی برابر تراکتور گرفتند و در 6 بازی به 4‌برد و 2 تساوی رسیدند. آن‌ها در لیگ پانزدهم در تبریز پیروز شدند، در لیگ شانزدهم با نتیجه 3-صفر در تهران بر تراکتور غلبه یافتند و در لیگ هفدهم نیز هر دو بازی رفت و برگشت را با 2 گل به سود خود تمام کردند.

بهترین فرصت تراکتور برای طلسم‌شکنی

تراکتورسازان در لیگ حرفه ای تا کنون از 20 تقابل گذشته مقابل پرسپولیس ۲۷ امتیاز کسب کرده اند که ۱۷ امتیاز در بازی‌هایی که میزبان بوده و ۱۰ امتیاز هم در بازی‌هایی که مهمان بوده‌‌اند به دست آمده است. اکنون در شرایطی که پرسپولیسی‌ها از کمبود نفرات رنج می‌برند، تراکتور یکی از بهترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را دارد و امیدوار است بتواند طلسم ناکامی مقابل سرخ‌پوشان تهران را بشکند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز