خبرگزاری کار ایران

در ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشتم

صحبت‌های مدافع تراکتور درباره پیشنهاد پرسپولیس؛ امیدوارم شکایتم از تراکتور به نتیجه برسد

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۰۱

یوسف سیدی در مورد اتفاقات اخیر به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته شایعاتی حول محور یوسف سیدی و باشگاه پرسپولیس بوده و رسانه ها خبر از مذاکره و توافق این بازیکن با پرسپولیس داده‌اند. خمارلو مدیررسانه‌ای پرسپولیس در گفتگویی تمام این شایعات را بی اساس خوانده و تکذیب کرده است.

سیدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به این شایعات اظهار داشت: حرفهایی که راجب من زده می‌شود شایعه است . من هیچوقت نگفتم با پرسپولیس توافق کردم . یکی از کاربران در لایو اینستاگرامم از من پرسید که آیا از پرسپولیس پیشنهاد داری که من در جواب گفتم از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم و هیچوقت نگفتم که با پرسپولیس توافق کردم.

سیدی در مورد پیشنهاداتش نیز گفت: از چند تیم پیشنهاد دارم و در انتخاب آنها مردد هستم . مدیربرنامه‌هایم در حال بررسی پیشنهادات است و امیدوارم یک انتخاب خوب داشته باشم و عملکردی خوبی از خودم به ثبت برسانم. فکر می‌کنم در هفته آینده بتوانم تیم جدیدم را انتخاب کنم و تمریناتم را با آنها شروع کنم.

بازیکن سابق تراکتورسازی در مورد پیشنهادش از استقلال در ابتدای فصل افزود: قبل از اینکه فصل شروع شود با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کردم و به توافق رسیدم و در آستانه بستن قرارداد با این تیم بودم که از طرف باشگاه تراکتورسازی با من تماس گرفته شد و من هم به خاطر آذری بودنم و تعصبی که دارم به این تیم پیوستم اما آنها به طور کاملا ناگهانی در ابتدای فصل من را از لیست کنار گذاشتند و حتی دلیلی هم برای این کارشان به من اعلام نکردند. من از تراکتور طلب دارم و از این تیم شکایت کرده ام و امیدوارم شکایتم به نتیجه برسد. این درست نیست که با آینده‌ی یک جوان بازی شود ، همسن و سالان من الآن در حال بازی کردن برای تیمهایشان هستند اما من درگیر این حواشی شده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز