خبرگزاری کار ایران

جلالی: گل اول پرسپولیس روی اشتباه داور بود/ رسانه نباید نقش هوادار را بازی کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۷۰۰

سرمربی پیکان در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی بعد از باخت ۲ بر یک مقابل پرسپولیس گفت: هر گلی در فوتبال به ثمر می رسد اشتباهی رخ می‌دهد. گل اول پرسپولیس روی اشتباه داور بود و گل دوم هم اینگونه خوردیم.بازیکنانم با تمام وجود تلاش کردند و مسلط و خوب بازی کردند ولی گاهی اوقات دست شما نیست گاهی اوقات خدا ‌آنها را بیشتر دوست دارد.

وی افزود:به هر حال ما در سال دو بار شانس بازی در ورزشگاه آزادی داریم و کاش می‌توانستیم بیشتر در اینجا بازی کنیم و این فضای خوبی برای ایمن بودن و برای نشان دادن خودتان است. من آنچیزی که امروز انجام شد از نظر کیفیت خوب بود و حیف شد اگر می بردیم تا رده چهارم جدول بالا می آمدیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بضاعت زیادی از نظر بازیکن نداشت و دستان برانکو خالی بود، گفت: هر چقدر از برانکو تمجید کنیم کم است او از نظر فنی و شخصیتی خودش را در فوتبال ایران اثبات کرده است. اما اینکه بگوییم بضاعت بازیکن، برای من سؤال بزرگی است، کدامیک از این بازیکنان تیم پرسپولیس که امروز مقابل ما بازی کردند، در فینال آسیا غایب بودند؟ فقط دروازه‌بانشان در آن مسابقه حضور نداشت. کدام آنها در فینال بازی نکرده بودند؟ به جز یکی دو بازیکنی که در دقیقه ۹۴ برانکو به میدان آورد بقیه همه در فینال بازی کرده بودند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: ببخشید شما اگر هوادار باشید، حق هوادار است که به تیمش تعصب داشته باشد و به نفع تیمش حرف بزند، البته برخی دوستان رسانه‌ای هم اول هوادار هستند بعد رسانه و این خوب نیست و اشکال دارد. همه بضاعت پرسپولیس خوب بود، اما اگر بگوییم پرسپولیسی‌ها افت انگیزه داشتند می‌گویم حرف شما درست است و یا بگویید پنج شش روز تمرین نداشتند باز هم می‌گویم حرفتان درست است، اما اینکه بگویید پرسپولیس بازیکن نداشت را قبول ندارم. ما هم چهار بازیکن‌مان در تیم امید بودند، مهدی شیری هم محروم بود، اما من یکبار این مسئله را نگفتم. هیچ‌کدام از اهالی رسانه هم نگفتند که پیکان ملی‌پوشانش را ندارد.

جلالی تصریح کرد: البته من به این فضا در این سی سال عادت کرده‌ام، هر وقت با این تیم‌ها بازی کرده‌ام، اگر پیروز شده‌ام، پرسپولیس و استقلال اشکال داشتند یا داور اشکال داشته است، ما هیچ جای این معادله نبودیم، ببخشید من گلایه‌هایم را گفتم به من حق بدهید.

جلالی در نشست خبری نیز اظهار داشت: من از بازی که در نود دقیقه شد ناراحت نیستم، از همه بازیکنان هم ممنون هستم. فوتبال خوبی بازی کردیم، داور هم خیلی خوب داوری کرد، اما روی تک اشتباهی که داشت، مستقیما روی نتیجه بازی تأثیر گذاشت، نمی‌دانم چرا روی گل اول پرسپولیس داور آن خطا را اعلام کرد؟ روی گل دوم هم دروازه‌بان ما مرتکب اشتباه شد. آن شوتی هم که ما از پشت محوطه جریمه زدیم، بازیکنان می‌گویند گل شد اما من نمی‌دانم. ما جوری بازی کردیم که بتوانیم برنده این بازی باشیم، اما گاهی اوقات شاید خدا آنها را بیشتر دوست دارد.

وی در مورد اینکه برانکو به داوری مسابقه اعتراض داشت و اینکه دروازه‌بان پیکان اشتباه داشت که گل دوم به ثمر رسید گفت: هر و قت گلی به ثمر می‌رسد اشتباه رخ می‌دهد. شیخ ویسی در بازی‌های متعددی دروازه‌بانی خوبی انجام داده است، خیلی حیف شد، خوب بازی کردیم، واقعا ناراحتم، اما فوتبال است دیگر.

جلالی تأکید کرد: می‌گفتند پرسپولیس می‌خواهد با تیم جوانان و نوجوانانش بازی کند، اما ترکیبی که مقابل ما قرار گرفت به جز دروازه‌بان همگی در فینال آسیا بازی کردند، عالیشاه و نعمتی هم اگر مصدوم و محروم نبودند بازی می‌کردند، اینها نسبت به بازیکنانی که در فینال بودند یاران بهتری برای پرسپولیس بودند. آنهایی که در رسانه کار می کنند مسئولیت اولشان خبرنگاری است، بعد می‌توانند هوادار باشند، اما برخی از این دوستان ابتدا هوادار هستند، عیبی هم ندارد، اما مسئولیت رسانه‌ای هم باید انجام شود، اگر می گفتند پرسپولیس پنج شش روز است تمرین ندارد می‌گفتم درست است، اگر می‌گفتند در فینال آسیا قهرمان نشده و از نظر انگیزشی افت کرده می‌گفتم درست است، اما اینکه می‌گویند یار ندارد، برای من سؤال بزرگی است. چهار بازیکن ما در تیم امید حضور دارند که هیچ‌کدام از آنها را به من ندادند، شیری هم محروم بود، من که بیشتر از پرسپولیس یار نداشتم. اگر می‌گفتند به خاطر از دست دادن فینال نیاز به زمان بیشتری دارند یا تمرین نکرده‌اند می‌گفتم حرفشان درست است ولی اینکه می‌گفتند یار نداشتند نمی‌دانم.

جلالی در پایان نشست تأکید کرد: اگر بحث تیم ملی و بازیکنان را کنار بگذاریم برانکو امروز کار بزرگی کرد و پرسپولیس توانست از تک‌موقعیت‌هایش استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز