خبرگزاری کار ایران

علیرضا رضایی: اشتباهات داوری در نتایج تاثیر داشت / از رسول خادم تشکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۴۶۵

سرمربی تیم کشتی امید ایران در گفتگوبی به بیان شرایط تیم ایران در مسابقات جهانی پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: رقابت های امسال زیر 23 سال جهان در رومانی خوب بود و سطح بالایی داشت و کشتی گیران مطرحی همچون نایب قهرمان المپیک، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا در این مسابقات حضور داشتند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از چهره های ما واقعا بی تجربه و کم تجربه بودند نتایج خوبی کسب شد ضمن اینکه نفراتی همچون نوید زنگنه و علی شعبانی برای اولین بار بود که از ایران خارج می شدند و هیچ تجربه بین المللی نداشتند اما صاحب مدال برنز شدند.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: یکی از مواردی که برای مشکل ساز و باعث شد تیم ما آن طور که باید نتیجه نگیرد بحث داوری بود، اشتباهات داوری در رابطه با کشتی های ایمان صادقی، مرتضی قیاسی و حسین شهبازی کاملا نمود داشت و طوری شد که سه نفر از داوران را محروم کردند و این داوران پس از مسابقات پیش من آمدند و عذرخواهی رسمی کردند.

رضایی در مورد نتایج کسب شده تأیید کرد: در کل بچه ها اندازه در خودشان کشتی گرفتند و طلای کامران قاسم پور گوشه ای از شایستگی های این جوان دلاور، نترس و جنگنده کشتی کشورمان را نشان داد.

وی اظهار داشت: به تمامی مربیان سازنده که در باشگاه ها برای این بچه ها زحمت کشیدند و به خانواده های آن ها که تلاش کردند تا این بچه ها به اینجا رسیدند تبریک می گویم و از آن ها تشکر می کنم.

دارنده مدال برنز سنگین وزن جهان گفت: در این مدت کوتاه هر آنچه  که می توانستیم سعی کردیم که با بچه ها کار کنیم و امسال نسبت به سال گذشته 5 پله بالاتر آمدیم و مقام هشتم سال گذشته را با مقام سوم عوض کنیم و تنها 3 امتیاز اختلاف با تیم دوم داشتیم و حداقل شایستگی تیم ما کسب مقام نایب قهرمانی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی کسانی که از ما حمایت کردند قدردانی می کنم،  از رسول خادم به دلیل اینکه سال ها متولی کشتی بود و برای آن زحمت کشید و بستر حضور جوانان را فراهم کرد و زحماتش بر کشتی و جامعه کشتی پوشیده نیست و از آقای بنی تمیم و وزارت ورزش و جوانان که حمایت کردند تا شرایط اعزام تیم ما اعزام شود تشکر می کنم و امیدوارم این جوانان شایسته در آینده کشتی کشور بیش از این که هستند بدرخشند و در آینده از آن ها بیشتر بشنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز