خبرگزاری کار ایران

محمودفکری: اگر دقت می‌کردیم بیش از یک گل می‌زدیم / چمن ورزشگاه پارس کیفیت نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۲۲۹

سرمربی تیم شاهین شهرداری ماهشهر در کنفرانس خبری پس از بازی با قشقایی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری، عصر یکشنبه پس از دیدار با تیم قشقایی شیراز که منجر به برتری یک بر صفر تیمش شد، اظهار داشت : روی نقاط ضعف و قوت تیم قشقایی کار کرده بودیم و اگر بازیکنانم دقت می کردند می توانستیم با بیش از یک گل به برتری برسیم.

وی اضافه کرد: تیم قشقایی شیراز در این دیدار خوب بازی کرد و فرصت گلزنی هم داشت. از بازیکنانم راضی هستم و قرار گرفتن در صدر جدول نیز نتیجه خوبی است اما باید قدر آن را بدانیم و سخت تر کار را دنبال کنیم چرا با هر تیمی که بازی داریم آنها با نگاه به صدرنشینی بازی می کنند از این رو کار ما دشوارتر خواهد شد.
کاپیتان سابق تیم استقلال تهران اظهار داشت: ورزشگاه پارس شیراز بسیار زیبا ساخته شده که جای تقدیر دارد اما زمین چمن آن زیبنده این ورزشگاه بزرگ نیست.
سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد قضاوت این بازی هم، گفت: داوران این دیدار مرتکب اشتباهی نشدند که در نتیجه بازی تاثیر بگذارد.
وی تاکید کرد: در نیم فصل دوم نیز تیم را تقویت خواهیم کرد چرا که به مراتب بازی ها سخت تر خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز