خبرگزاری کار ایران

سرخپوشان پاکدشت - شهرداری ماهشهر؛ یکی برای صدر، یکی برای کندن از قعر

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۳۹۵

سرخپوشان پاکدشت و شهرداری ماهشهر درچارچوب هفته سیزدهم به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش ایلنا، پاکدشتی ها با هدایت فرهاد کاظمی همیشه سعی کردند در جمع مدعیان باشند و تا اینجا نیز توانسته به این هدفش برسد. سرخپوشان پاکدشت هفته گذشته در یک دیدار حساس و شش امتیازی به مصاف مس کرمان رفت. شاگردان فرهاد کاظمی در یک دیدار پرگل از سد شاگردان دست نشان عبور کردند تا سه امتیاز ارزشمند را به اندوخته های خود اضافه کنند.

شهرداری ماهشهر که فصل را با چهار باخت پیاپی آغاز کرده بود رفته رفته خود را پیدا کرد و الان در پی ثبت هفتمین بازی بدون شکست می باشد. شهرداری ماهشهر هفته گذشته به مصاف مس رفسنجان رفت توانست اسن دیدار را با نتیجه یک بر صفر پیروز شود تا با برد پا به این هفته گذارد.

با توجه به اولین سال حضور سرخپوشان پاکدشت در مسابقات لیگ دسته اول این دو تیم برای اولین بار است که به مصاف یکدیگر می روند.

تیم سرخپوشان پاکدشت باکسب 19 امتیاز از 10 بازی و 5 برد، 4 مساوی و یک باخت و 23 گل زده و 10 گل خورده، در رده چهارم جدول ایستاده است و در مقابل نیز تیم شهرداری ماهشهر باکسب 10 امتیاز از 10 بازی و 2 برد و 4 مساوی و باخت و 5 گل زده و 9 گل خورده در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 14:30 در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز